MOA is, per direct, op zoek naar een communicatie expert (24 - 32 uur). 

Van Brussel tot IKEA. Het MIE heeft ‘t. Brussel brengt in mei de AVG-wetgeving. Respect voor privacy, en veilig omgaan met gegevens. Maar de consument blijft data delen, ook bij IKEA. Duik in de databak, op het MIE! 

Data-shoppen op het MIE? Het kan. De Bijenkorf vertelt over touchpoints, data en relevant zijn, je leert over waarde-creatie met data, en wat wellness met data te maken heeft. Allemaal op het MIE!

De klant bereiken, dat wil iedereen. Aan de Effies kun je zien wat werkt, Tele2 betrekt de klanten zelfs bij nieuwe diensten en Samsung doet met video. Zie ze alle drie bij het MIE!

Motivaction vindt het belangrijk dat haar panel een goede afspiegeling van de Nederlandse samenleving is. Vanaf 2018 heeft Motivaction haar panel uitgebreid met het Tijdschriftenpanel van Sanoma. 

GreenBook heeft de 22e editie an het GreenBook Research Industry Trends Report (GRIT) gepubliceerd met de laatste twee kwartalen van 2017. In deze editie komen o.a. de volgende onderwerpen aan de orde: "the perception of challenges and opportunities (and what to do about them) and projected spending, how research professionals use their time and what tools they use most to do their jobs, buzz topics suchas automation or AI."

In februari vinden de Olympische Winterspelen 2018 plaats in de Zuid-Koreaanse stad Pyeongchang, met elke dag weer nieuwe hoogtepunten en teleurstellingen voor de sporters en voor hun fans. Terry Häcker onderzoekt of dat wel goed gebeurd?

Om de besluitvorming van consumenten te begrijpen is inzicht in hoe moderne technologieën ons vormen belangrijk. Tijdens de MIE-lezing: Technology comes to shape us. Let’s act on it! bespreekt consumentenonderzoeker en gedragswetenschapper Colin Strong van Ipsos, diverse moderne technologieën die onze verwachtingen vormen en hoe hier als merk op in te spelen.

Vanaf 2 januari is Geert Van Boxem benoemd tot Managing Director van Haystack. Geert neemt deze positie over van Haystack’s oprichter Ludovic Depoortere, die zich meer gaat richten op de strategie en international business development. 

Een merk is meer dan alleen een USP voor een specifieke product-marktcombinatie. Aan de traditionele manier van het bouwen van merken dient een nieuwe dimensie te worden toegevoegd. Sterke merken hebben eveneens een societal purpose, een maatschappelijke betekenis.

Aanmelden Cloutoday