Advertorial

Advertorial

A new approach to FMCG brand insights is being presented. FMCG marketers will - in a few minutes - be able to exactly understand the reasons behind brand performance and explore the future sales impact of various marketing strategies.

Al decennialang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

Effie maakt je onvergetelijk. Wie herinnert zich niet de gouden winnaars van de afgelopen 5 jaar: Hertog-Jan, Jumbo, Triodos, Telfort, Dela, Unox, Bol.com? Allemaal voorbeelden van cases die buitengewoon goede commerciële resultaten laten zien. En waarbij communicatie de doorslaggevende rol in heeft gespeeld.

Om de besluitvorming van consumenten te begrijpen is inzicht in hoe moderne technologieën ons vormen belangrijk. Tijdens de MIE-lezing: Technology comes to shape us. Let’s act on it! bespreekt consumentenonderzoeker en gedragswetenschapper Colin Strong van Ipsos, diverse moderne technologieën die onze verwachtingen vormen en hoe hier als merk op in te spelen.

Wat zijn de beste ingrediënten voor het realiseren van merkgroei? Leer hoe een integrale data-analyse en trackingonderzoek kan leiden tot succesvolle merkgroei. Alleen door een juiste koppeling van de verschillende KPI’s ontstaan waardevolle insights.  

Al decennia lang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

'Digital native' wordt vaak als synoniem voor millennial gebruikt. Dit komt voort uit twee onterechte aannames. Tijdens het MIE 2018 deelt Ipsos de uitkomsten van het onderzoek Millennials Myths and Realities.

Google op de term millennials, en je wordt overspoeld met beelden van frisse, jonge mensen die lijken vastgelijmd aan hun mobiele telefoon of tablet. Maar klopt dat beeld wel? Connected Life, dé wereldwijde studie van Kantar TNS naar het digitale gedrag van consumenten, laat een genuanceerd beeld zien van de online tijdsbesteding van jonge consumenten en van hun houding ten aanzien van social media.

Een data-driven app waarbij interpretatie en verwerking van data centraal staat. Door 2gather ontwikkeld voor de evenementen branche. Geïntegreerde real-time features zorgen voor een optimale beleving en user experience.

Op 28 september a.s. start het Institute for Service Leadership met een nieuwe reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over hoe het consumentenbrein functioneert en hoe u hier als marktonderzoeker, marketing-, sales- of customer service manager op kunt inspelen.

Aanmelden Cloutoday