Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

8 Toonaangevende, onafhankelijke digital marketingbureaus in Europa maken bekend dat zij de krachten bundelen in een internationale alliantie genaamd Digital Alliance International (kortweg: Dall Int.). Digital marketing bureau Traffic Builders, tevens één van de initiatiefnemers van de alliantie, vertegenwoordigt de Nederlandse markt binnen de samenwerking. 

 Onlangs heeft Haystack de Cross Over Contest gewonnen. Samen met Museum M en de PXL-MAD kunstacademie uit Hasselt zal Haystack onderzoek uitvoeren over hoe de zintuigen worden beïnvloed door kunst.

Digital data solutions partijen Research Now en SSI hebben een fusie overeenkomst getekend. De voorwaarden van deze fusie zijn nog niet bekend gemaakt. De planning is dat de fusie transactie aan het eind van het jaar zal worden afgerond.

Kult&Ace Millennial Consultancy in Nederland, en Motivaction gaan een officiële partnership aan. Hiermee bundelen zij hun kennis op het gebied van Gen Z en Millennials en worden zij een nieuwe speler op de markt op het gebied van deze generaties.

Sinds dinsdag 5 september is bij BNR een nieuw programma te horen; BNR The Next Step. Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door SAMR Marktvinders. Het programma BNR The Next Step gaat over groei. Wat zijn de stappen? De uitdagingen? En valkuilen? Kortom: alles om de groei van je bedrijf goed aan te pakken.

Het is erg pijnlijk voor de nabestaanden om correspondentie bestemd voor hun overleden geliefde te ontvangen. Met de overname van het Overlijdensregister door EDM ontstaat de grootste en meest actuele database met gegevens van overledenen in Nederland.

Onlangs behaalde Jeroen Spetter, Ruigrok Netpanel, de tweede plaats tijdens het openingsprogramma van ESOMAR Congress. Samen met 10 andere jonge marktonderzoekers heeft hij zijn idee gepitcht voor een publiek van 1000+ man.

Haystack heeft een nieuwe Adviesraad onder voorzitterschap van Dan Foreman en Pieter Goiris.

De afgelopen tijd hebben onderzoekers bij MARE zowel een wereldwijd jongerenonderzoek over veertien landen gedaan voor Viacom, als een compleet nieuwe doelgroep voor vijftigers in het leven geroepen, namelijk de QUINTASTICS.

In haar streven om de beste ruikers en proevers van Nederland te kunnen selecteren voor haar sensorische panels en haar klanten ontwikkelde Essensor haar eigen geurtest:de NOSE - Normative Odor Screening Essensor.

Aanmelden Cloutoday