MeMo² wint AMMA Award voor Best Media Research

De organisatie van de AMMA Awards heeft onlangs de winnaars van de editie van 2020 bekendgemaakt. MeMo² mocht vanwege het inzenden van de THX.-case de award voor Best Media Research mee naar huis nemen. Het bureau was verder nog genomineerd in de categorie Best Media Innovation.

Onlangs won MeMo² al vijf prijzen bij de prestigieuze IAB Europe Research Awards, én zo won het nog de award Innovatie van het Jaar bij de Cross Media Awards, allemaal dankzij het inzenden van de THX.-case. Dit platform biedt merken, bureaus en exploitanten de mogelijkheid om zelf(standig) en volledig geautomatiseerd crossmediaal bereik en effect in kaart te brengen.

‘Na het winnen van verschillende IAB Europe Research Awards, een Cross Media Award en nu een AMMA Award, laten we zien dat we met THX. de juiste weg zijn ingeslagen’, vertelt Marcel Vogels, oprichter van MeMo². ‘Deze erkenning zal er hopelijk voor zorgen dat het platform nog meer zal worden omarmd.’

Bron: Persbericht MeMo2, 2 juli 2020

Aanmelden Cloutoday