Digital Analytics

Digital Analytics

Nieuws delen over Digital Analytics?

Wilt u digital analytics nieuws, onderzoek of marktontwikkelingen met ons delen? Stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wellicht wordt uw artikel in de volgende editie van ClouToday geplaatst.

Stichting Digitale Infrastructuur Nederland (DINL) is blij met de ‘digitale component’ in het nieuwe Regeerakkoord van kabinet-Rutte III. Er is aandacht voor innovatie en digitalisering, voor digitale vaardigheden in het onderwijs en er wordt stevig ingezet op cybersecurity.

A new standard, ISO 19731 digital analytics and web analyses for the purposes of market opinion, and social research is now complete and available to the global research industry. This Standard was formally published at the end of May, 2017

De Dutch Datacenter Association (DDA) presenteert het rapport ‘State of the Dutch Data Centers 2017 - Room for Growth’ over de actuele stand van zaken in de Nederlandse datacenter sector.

In het Hodshon Huis in Haarlem zijn onlangs de winnaars van de Nederlandse Data Science Prijzen bekendgemaakt. Quantib, dat met data dementie sneller kan diagnosticeren, won de Anthony Fokker Prijs voor start-ups.

Een onderzoek naar ervaring, onderzoeksmethoden, teamsamenstelling, successen en software gebruik in de wereld van Conversie Optimalisatie en A/B-testen. Webanalisten.nl heeft in april 2017 een onderzoek uitgevoerd naar de status van de Nederlandse CRO markt.

Het Content Marketing Onderzoek 2017 is 15 mei van start gegaan; het eerste grootschalige onderzoek naar content marketing op de Nederlandse en Belgische markt. Doel van het onderzoek is om in kaart te brengen of en hoe bedrijven en organisaties content marketing inzetten en met welke doelstellingen en resultaten.

SEMrush heeft onderzoek gedaan naar de populariteit van HTTPS domeinen en ontdekte dat er flinke verschillen zijn in het gebruik ervan, ook onder Fortune 500 bedrijven.

Drie mannen met een maatschappelijke missie: nood- en hulpdiensten zo efficient mogelijk inzetten om ze sneller op die locatie krijgen waar de kans het grootst is dat ze nodig zijn.

Wie vandaag de dag in de auto stapt, rijdt daarmee niet alleen over het asfalt maar ook over de digitale snelweg. De ‘connected cars’ van nu zijn slimmer dan ooit en genereren data per strekkende kilometer. Maar wat zenden automobilisten allemaal over zichzelf uit?

Uit onderzoek van CCDNA onder ruim 13.000 klantwaarnemingen blijkt dat 60 procent van de Nederlanders wil dat bedrijven altijd en via alle mogelijke manieren bereikbaar zijn. Digitalisering vanuit bedrijven juichen Nederlanders toe.

Aanmelden Cloutoday