Marketing Insights - Research - Analytics

  • Elektrisch koken populairder dan gas
    Elektrisch koken populairder dan gas

    In 2018 koos ruim 73% van de mensen een elektrische kookplaat. Slechts 27 procent van de respondenten koos er in 2018 voor om op gas te blijven koken. Dit blijkt uit de Gasmonitor 2019, een jaarlijks onderzoek van Natuur & Milieu, dat de verkoopcijfers van warmte-apparaten in kaart brengt.

    Lees verder

  • Future of Food onderzoek naar duurzame voedingsmerken
    Future of Food onderzoek naar duurzame voedingsmerken

    De verkiezing van het Future of Food Brand 2019 is onderdeel van het Future of Food onderzoek dat tweemaal per jaar wordt uitgevoerd. Het is het eerste grootschalige onderzoek dat inzicht biedt in de consument in de voedseltransitie.

    Lees verder

  • Wat is de vraag? Leergang marktonderzoek
    Wat is de vraag? Leergang marktonderzoek

    Op 9 september organiseert de MOA de MOAcademy "Wat is de vraag?" met Durk Bosma als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor onderzoekers aan bureau- en opdrachtgeverskant die willen weten hoe ze marktonderzoek optimaal kunnen laten aansluiten bij het gebruiksdoel van de eindgebruiker.

    Lees verder

  • Stefan Klomp terug bij DirectResearch
    Stefan Klomp terug bij DirectResearch

    Per medio augustus treedt Stefan Klomp bij DirectResearch in dienst als Sales Consultant. Hij houdt zich in daarin bezig met zowel New Business als accountmanagement.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

Best of Today

  • Elektrisch koken populairder dan gas

    Elektrisch koken populairder dan gas

    In 2018 koos ruim 73% van de mensen een elektrische kookplaat. Slechts 27 procent van de respondenten koos er in 2018 voor om op gas te blijven koken. Dit blijkt uit de Gasmonitor 2019, een jaarlijks onderzoek van Natuur & Milieu, dat de verkoopcijfers van warmte-apparaten in kaart brengt.

    Lees verder...

  • Future of Food onderzoek naar duurzame voedingsmerken

    Future of Food onderzoek naar duurzame voedingsmerken

    De verkiezing van het Future of Food Brand 2019 is onderdeel van het Future of Food onderzoek dat tweemaal per jaar wordt uitgevoerd. Het is het eerste grootschalige onderzoek dat inzicht biedt in de consument in de voedseltransitie.

    Lees verder...

  • Wat is de vraag? Leergang marktonderzoek

    Wat is de vraag? Leergang marktonderzoek

    Op 9 september organiseert de MOA de MOAcademy "Wat is de vraag?" met Durk Bosma als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor onderzoekers aan bureau- en opdrachtgeverskant die willen weten hoe ze marktonderzoek optimaal kunnen laten aansluiten bij het gebruiksdoel van de eindgebruiker.

    Lees verder...

    Copyrightvoorbehoud

    Gehele of gedeeltelijke overname of reproductie van artikelen is uitsluitend toegestaan na schriftelijke toestemming van de uitgever en met bronvermelding.

    Aanmelden Cloutoday