MOAweb

MOAweb

De organsiatie van het MIE heeft in de afgelopen maaanden samenwerkingsverbanden gesloten met een aantal gerenomeerde marketing koepels.

Beste MOA-leden,

Zoals jullie wellicht weten, heeft oud-voorzitter van de MOA, Pieter Paul Verheggen in de afgelopen jaren zitting gehad in het bestuur van ESOMAR (de zogeheten Council).

De MOA Circle is een netwerkplatform voor medior en senior onderzoeksprofessionals aan opdrachtgeverszijde bedoeld om elkaar te inspireren door ervaringen te delen. De MOA Circle bijeenkomsten zijn volledig voor en door opdrachtgeversleden georganiseerd.

De Digital Analytics Update is een initiatief van het Platform Digital Analytics van de MOA. Het Platform Digital Analytics is onderdeel van de MOA en is opgericht voor iedereen die zich bezighoudt met het rapporteren, analyseren en optimaliseren op basis van digital data om inzichten in klantgedrag te vergroten, campagnes te verbeteren en sites te optimaliseren.

DVJ Insights is 6 juni bij de uitreiking van de MOAwards 2018 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde ging naar Daniëlle Koning van UWV.

Woensdag 18 april 2018 vond het Marketing in de zorg van morgen congres plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. 110 deelnemers zagen hoe Kantar Public, ZorgfocuZ, Philips Healthcare Experience Solutions, St. Antonius Ziekenhuis, Pameijer, TIAS, Branddoctors Mixe, ’s Heeren Loo en Kempenhaeghe hun verhaal deden over positionering in de zorg.

Misschien nog niet helemaal wat er vandaag de dag gebeurd, maar het zou best kunnen dat dit in de nabije toekomst werkelijkheid is. Begin deze maand zijn we met een grote groep van de Sensorische vakgroep op excursie geweest. Dit keer waren we welkom bij de WUR (Wageningen University & Research) in Bleiswijk.

De MOA biedt eenmalig een sponsorlounge op het gezellige Marketing in de zorg van morgen-Healthcareplein voor de kostprijs van €600,-, direct naast de workshopzalen.

Draagt jouw organisatie de zorg een warm hart toe en wil je zorginstellingen en marketing & insights-professionals ontmoeten? Profileer je dan tijdens dit congres d.m.v. onderstaande sponsorlounge:

Inhoud Sponsorlounge (à € 600,- excl. BTW)
• Achterwand 3,0 x 2,5 meter full colour print in eigen huisstijl (ook evt mee te nemen na congres)
• 2 x spotjes
• Tapijtje of grasje 3 x 2 meter
• Olieton of statafel + kruk
• Bloemetje
• Stroompunt
• WIFI

 

Bij interesse neem contact op met Miriam Hamawandi via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 020-5810718.

 

Door Hans Onkenhout

Aflopen vrijdag was ik bij een bijeenkomst van de MOA, onze brancheorganisatie, over de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De AVG is de Nederlandse afgeleide van de nieuwe Europese privacy wetgeving die bekend staat als General Data Protection Regulation (GDPR).

Aanmelden Cloutoday