Marketing Insights - Research - Analytics

  • Nieuwe gezichten bij Team Vier
    Nieuwe gezichten bij Team Vier

    Team Vier heeft op 1 juni jl. twee nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het kwalitatieve en kwantitatieve team. Beiden volgen nu het Team Vier onboarding programma en worden klaargestoomd om straks samen met collega’s en opdrachtgevers onderzoeksvragen op te gaan pakken.

    Lees verder

  • Generatie Z world changers
    Generatie Z world changers

    In een drietal whitepapers neemt bureau YoungWorks Generatie Z, geboren tussen 2000 en 2015, onder de loep. Deel 1 gaat in op de invloed van digitalisering op Generatie Z. Generatie Z is de eerste generatie die geen wereld zonder internet kent.

    Lees verder

  • Haystack Research Consulting neemt ‘Shopting’ over
    Haystack Research Consulting neemt ‘Shopting’ over

    Haystack heeft het bedrijf Shopting, een specialist in shopper intelligence, overgenomen. "Deze overname versterkt de mogelijkheden om klanten te helpen bij het realiseren van omzetgroei door middel van een holistisch "data intelligence" gedreven consulting kader", aldus Haystack.

    Lees verder

  • Jonge Nederlanders bereid te overbieden op huis
    Jonge Nederlanders bereid te overbieden op huis

    Maar liefst 20 procent van de jonge Nederlanders is bereid te overbieden op een huis, ook al kunnen ze voor dat bedrag geen extra lening krijgen. Dit blijkt uit onderzoek van hypotheekadviseur Viisi, uitgevoerd door Panelwizard, onder 1.013 Nederlanders tussen de 22 en 35.

    Lees verder

Cloutoday | Insights - Analytics - Marketing

Best of Today

  • Nieuwe gezichten bij Team Vier

    Nieuwe gezichten bij Team Vier

    Team Vier heeft op 1 juni jl. twee nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het kwalitatieve en kwantitatieve team. Beiden volgen nu het Team Vier onboarding programma en worden klaargestoomd om straks samen met collega’s en opdrachtgevers onderzoeksvragen op te gaan pakken.

    Lees verder...

  • Generatie Z world changers

    Generatie Z world changers

    In een drietal whitepapers neemt bureau YoungWorks Generatie Z, geboren tussen 2000 en 2015, onder de loep. Deel 1 gaat in op de invloed van digitalisering op Generatie Z. Generatie Z is de eerste generatie die geen wereld zonder internet kent.

    Lees verder...

  • Haystack Research Consulting neemt ‘Shopting’ over

    Haystack Research Consulting neemt ‘Shopting’ over

    Haystack heeft het bedrijf Shopting, een specialist in shopper intelligence, overgenomen. "Deze overname versterkt de mogelijkheden om klanten te helpen bij het realiseren van omzetgroei door middel van een holistisch "data intelligence" gedreven consulting kader", aldus Haystack.

    Lees verder...

    Marketing Insights - Research - Analytics

    Aanmelden Cloutoday