31 mei | How to organise your Digital Analytics? gratis Digital Analytics Middag

Kom ook naar de gratis D.A.M. op 31 mei en hoor praktijkcases van ABN AMRO en Wehkamp. We sluiten af met vragen en discussie onder leiding van ons Expert-panel.

Want hoe verzamel je goede insights? En hoe vertaal je deze in doeltreffende acties en verhoog je je rendement? Analytics blijkt toch een stuk lastiger dan veel buitenstaanders denken. A/B testen is erg moeilijk door het gebruik van verschillende devices en goede attributie bijna onmogelijk. En dat in combinatie met de impact van de AVG. Hoe pak je dit aan?

Kom naar de gratis Digital Analytics Middag: How to organise Digital Analytics en leer/ raak geïnspireerd door de cases van ABN AMRO en Wehkamp.

kevin swelsenSpreker 1: Kevin Swelsen,  is werkzaam als lead experimentation & analytics bij Wehkamp. In deze rol is hij met zijn team verantwoordelijk voor het verzamelen en analyseren van online gedragsdata en het vertalen hiervan naar waardevolle inzichten en experimenten. Voordat Kevin bij wehkamp kwam werken heeft hij jarenlang ervaring opgedaan als Analytics en CRO consultant voor diverse online marketingbureau’s. Kevin verteld over:

Verbeter je digitale kanalen door data gedreven experimentation

Met 65 jaar retail ervaring is wehkamp één van de grootste e-commerce spelers in Nederland. Het leven van gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken door het bieden van de beste shopervaring, dat is waar wehkamp voor staat. Maar hoe doet wehkamp dit? In deze sessie laat Kevin zien hoe wehkamp op basis van data, experimenten uitvoert om de shopervaring nog beter en relevanter te maken. Kevin laat zien welke valkuilen er zijn en hoe je zelf binnen je organisatie experimentation naar een hoger niveau kunt brengen.

 

stefan broekhuizenSpreker 2: Stefan Broekhuizen is werkzaam als (online) data Ninja bij Digital Banking ABN AMRO. Hij levert inzichten uit de grote hoeveelheden data van de bank om de klanten via de online kanalen optimaal te bedienen. Door heel veel te analyseren en te testen wordt de service bij iedere iteratie relevanter en beter. Hiervoor werkte Stefan in het online team Sparen, Beleggen en Pensioenen waar hij web, tekst & CRM data analyseerde om campagnes en de pagina’s te optimaliseren. Voor zijn werkzaamheden bij Digital Banking studeerde hij econometrie in Rotterdam.

Stefan vertelt hoe ABN AMRO data gedreven de website, apps en haar online kanalen optimaliseert om de gebruikservaring zo goed mogelijk te maken.

 

Programma

13.30 Ontvangst
14.00 Opening door Frans Appels - Netprofiler
14.10 Kevin Swelsen - Wehkamp
14.45 Stefan Broekhuizen – ABN AMRO
15.20 Pauze
15.40 Vragen en discussie o.l.v. ons Expertpanel
16.15 Borrel

LOCATIE

Muller Lulofshuis Amstelcampus
Wibautstraat 5A
1091 GH Amsterdam

Routebeschrijving

 

schrijfjehierin deelnemerslijst

 

 

Aanmelden Cloutoday