INHOUD
- Behandelen welke tekst analytics methoden er zijn en voor welke type inzicht ze kunnen worden ingezet.
- Begrijpen hoe valide de uitkomsten van tekst analytics zijn en waarvoor je nog een human in the loop nodig hebt alsmede welke bepaalde aspecten je kan automatiseren.
- Begrijpen hoe je er in de praktijk zelf mee aan de slag kan gaan, dan wel in staat bent om suppliers aan te sturen.
DOEL
In staat zijn zelfstandig om tekst analytics toe te gaan passen dan wel in staat zijn om een briefing te formuleren voor tekst analytics suppliers en die te kunnen challengen op uitkomsten en aanpak.
DOELGROEP
Professionals die te maken hebben met/beschikking hebben over grote hoeveelheden tekst en deze geautomatiseerrd willen (laten) exploiteren voor het oplossen van business (marketing) of onderzoeks issues
PRAKTISCHE INFORMATIE
Workshopleider | Sjoerd Koornstra |
Niveau | ‘Weinig ervaring hebben (A niveau) |
Hoe is de MOAcademy opgebouwd? | 50% theorie en 50% praktijk |
Max. aantal deelnemers | 15 |
KOSTEN
* Onder MOA-leden verstaan we een persoonlijk lidmaatschap, dus niet alleen een bedrijfslidmaatschap.
Lesmateriaal, lunch, koffie en thee zijn inbegrepen.
Annuleringsvoorwaarden
Indien je verhinderd bent is het uiteraard wel mogelijk een collega als vervanger op te geven. De korting voor persoonlijke MOA-leden blijft alleen geldig indien de vervanger ook persoonlijk MOA-lid is. Indien je een persoonlijk lidmaatschap overneemt van een collega, ontvang je alleen de korting voor persoonlijke MOA-leden als de overname voor aanvang van de workshop heeft plaatsgevonden. Het is dus niet mogelijk om met terugwerkende kracht korting te ontvangen.