25 apr | MOA - Customer Journey Management

INLEIDING

De meeste grote organisaties gebruiken de customer journey benadering al voor het optimaliseren (efficienter maken) van processen en het optimaliseren van de klantervaring.

In deze training kom je meer te weten over customer journey management. Aan de hand van praktijkvoorbeelden leer je over hoe je meer eenheid creëert tussen verschillende journeys in een organisatie, over verschillende journey niveau’s en over hoe je prioriteiten stelt in welke journey wordt aangepakt.

Customer journey management gaat ook over hoe je er voor zorgt dat branding en de gewenste customer experience doorwerken in de journey, hoe je de juiste teams samenstelt, hoe je goede doelstellingen formuleert en hoe je er voor zorgt dat verbeterpunten ook daadwerkerlijk worden ontwikkeld en geimplementeerd.

Tot slot is er oog voor meer gesegmenteerde marketing en marketing automation op basis van gedrag in de journey. Aan het eind van de dag weet je dat het niet zozeer draait om de peak-end rule, maar dat er meer manieren zijn om de customer experience te verbeteren.

Na afloop ontvang je een bewijs van deelname. Deze masterclass wordt doorgaans incompany gegeven, maar is nu ook beschikbaar als MOAcademy.

INHOUD

IJe leert over de volgende topics:

  • Rol van cx visie en design principes
  • Prioriteren op basis van klantfeedback
  • Bouwen van een journey-huis (vergelijkbaarheid en samenhang)
  • Voorbereiding: doel en team
  • Overdacht, ontwikkeling en implementatie van verbeterpunten
  • Gedifferentieerde journeys en rol marketing automation.

DOEL

Na deze dag weet je hoe je customer journeys binnen jouw organisatie naar een hoger niveau kan brengen. En je weet hoe je vanuit de journey kan innoveren en automatiseren. 

DOELGROEP

Deze workshop is voor iedereen die werkt met customer journeys, en al weet wat pain en pleasure points zijn en hoe je een mapping maakt. Geschikt voor insight professionals en marketeers.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Workshopleiders Foto Alker 300x300Richard Alker & Sabine Sabine Croes
Niveau Deze training is voor deelnemers die met het onderwerp: ‘Enige ervaring hebben (B niveau)’
Hoe is de MOAcademy opgebouwd? 60% theorie en 40% praktijk
Max. aantal deelnemers 15

KOSTEN

* Onder MOA-leden verstaan we een persoonlijk lidmaatschap, dus niet alleen een bedrijfslidmaatschap.

Lesmateriaal, lunch, koffie en thee zijn inbegrepen.

Annuleringsvoorwaarden

Indien je verhinderd bent is het uiteraard wel mogelijk een collega als vervanger op te geven. De korting voor persoonlijke MOA-leden blijft alleen geldig indien de vervanger ook persoonlijk MOA-lid is. Indien je een persoonlijk lidmaatschap overneemt van een collega, ontvang je alleen de korting voor persoonlijke MOA-leden als de overname voor aanvang van de workshop heeft plaatsgevonden. Het is dus niet mogelijk om met terugwerkende kracht korting te ontvangen.

Aanmelden Cloutoday