Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Validators introduceert een groot online platform voor creatietesting in Europa. In de afgelopen tien jaar heeft Validators een dertigtal (neuro)tools ontwikkeld die de effectiviteit van creaties voor alle mediumtypes meet. Al deze varianten (>200) zijn naar een toegankelijk online platform gebracht: de STORE.

Totta data lab ontwikkelde onlangs het algoritme CENSO©. Dit algoritme detecteert en censureert gegevens in documenten, bijvoorbeeld persoonsgegevens en handtekeningen. Het afgelopen jaar was er veel aandacht voor de ontwikkeling en het gebruik van algoritmes, zowel in politiek Den Haag als in de maatschappij.

Dynata has launched a platform integrating market research, advertising and marketing solutions which it promises will simplify 'every step in the insights lifecycle' - from audience selection and survey creation to analytics and reporting.

Dapresy en Nebu gaan samenwerken op het gebied van Customer Experience. Het nieuwe gecombineerde product biedt klanten een uitgebreide oplossing omtrent Sample Management, Data Collection, Reporting en Case Management.

Voor de zesde keer mag Markteffect zich één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland noemen. De structurele groei wordt bekroond met een FD Gazelle Award: een jaarlijkse ondernemersprijs die door het Financieele Dagblad wordt uitgereikt.

DVJ Insights is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot FD Gazelle. De FD Gazellen Awards worden jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die in de voorgaande drie jaar minimaal 20% in omzet zijn gegroeid én het laatste jaar winstgevend afsluiten.

MetrixLab heeft een nieuw kantoor in Sydney, Australië geopend. Vincent Blaney wordt de nieuwe Managing Director.

Respondenten.nl sluit een exclusieve samenwerking met Boomerang Media van de welbekende freecards. De samenwerking bestaat uit het werven van nieuwe pannelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media.

Markteffect gaat samen met Aart Bontekoning een onderzoek uitvoeren naar de eigenschappen van de bewuste generatie Z (2000-2015), de uitdagingen die generatie Z oplevert voor de thuissituatie, het onderwijs en het werkveld en de oplossingen hiervoor.

Het tech bedrijf CMNTY Corporation heeft een nieuwe versie van de community software ontwikkeld. CMNTY Platform 6 is het resultaat van 12 jaar onderzoek en ontwikkeling in de insights community wereld.

Aanmelden Cloutoday