Laat je inspireren en motiveren tijdens een van de MOA (digitale) trainingen, sessies of events!

Ontdek hieronder het programma-aanbod voor na-de-zomer 2020 of bekijk het actuele aanbod op moa.nl

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie lanceerde 22 juni jl. een nieuwe website. SWOCC viert dit jaar haar 25-jarige jubileum en wil met de digitale kennisbank nog beter bijdragen aan gefundeerde inzichten voor het marketing- en communicatievak. Je vindt er content in de vorm van blogs, verslagen van evenementen, de SWOCC Selectie en toegang tot de belangrijkste inzichten en praktische implicaties van de publicaties.

We zijn de 1 juli voorbij, en er mag weer iets meer. De winkelomzetten nemen toe, het buitenleven bloeit op…, maar hele takken van bedrijven zien nog weinig licht aan de horizon. Hoe zit dat in onze branche? We vroegen het weer aan twee bureaus. ‘Data- of inzichtgedreven werkwijzen gaan niet overboord.’

De zesde, geheel gewijzigde druk van het boek Proeven van succes van Joep Brinkman is uit! Een boek met de nieuwste inzichten en visies ten aanzien van het sensorisch onderzoek. Voor de (ervaren) sensorische onderzoeker, maar ook voor eenieder die in zijn of haar studie of werk met smaakonderzoek, voedingsmiddelentechnologie of Food Marketing te maken krijgt. 

Over een half jaar denkt bijna de helft van de Nederlanders weer gebruik te gaan maken van het ov, zo blijkt uit onderzoek van Newcom. 

Door verregaande samenwerking willen Panteia en MuConsult beter gebruikmaken van de kennis en expertise rondom de thema’s mobiliteit en transport. Beide bureaus blijven onder hun eigen naam actief in de markt.

Tijdens de zomerperiode is het altijd rustig op de redacties qua nieuwsaanbod. Hét moment voor jou dus om je nieuwsberichten, blog of artikelen te laten plaatsen op onze website, socials of in onze nieuwsbrief. Bovendien plaatsen we je bericht natuurlijk ook op onze nieuwe platform, waar we op dit moment de laatste hand aan leggen.

Vier op de vijf mkb’ers vertrouwt voor zijn cybersecurity grotendeels op zijn IT-leverancier, zo blijkt uit onderzoek door SIDN uitgevoerd door GfK. Dit staat in schril contrast met de 58% van IT-leveranciers die aangeeft dat hun mkb-klanten onvoldoende beschermd zijn.

Platform voor Klantgericht Ondernemen heeft twee nieuwe bestuursleden benoemd. Angéline Maas, Vice President Customer Services DHL en Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience Schiphol.

Ben jij klantgericht, accuraat en betrokken? Kom dan eens praten! MOA is op zoek naar een

Customer service manager (32 uur)

MOA, hét Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek & Analytics is op zoek naar een nieuwe collega, die verantwoordelijk wordt voor drie aandachtsgebieden:

  • Eerste aanspreekpunt voor alle customers/leden en geïnteresseerden in de MOA
  • Contactpersoon voor onze leden/profgroepen binnen de MOA
  • Verantwoordelijk voor het (dagelijks) reilen en zeilen van het MOA-office

Aanmelden Cloutoday