In 2018 koos ruim 73% van de mensen een elektrische kookplaat. Slechts 27 procent van de respondenten koos er in 2018 voor om op gas te blijven koken. Dit blijkt uit de Gasmonitor 2019, een jaarlijks onderzoek van Natuur & Milieu, dat de verkoopcijfers van warmte-apparaten in kaart brengt.

De verkiezing van het Future of Food Brand 2019 is onderdeel van het Future of Food onderzoek dat tweemaal per jaar wordt uitgevoerd. Het is het eerste grootschalige onderzoek dat inzicht biedt in de consument in de voedseltransitie.

Per medio augustus treedt Stefan Klomp bij DirectResearch in dienst als Sales Consultant. Hij houdt zich in daarin bezig met zowel New Business als accountmanagement.

MWM2 heeft Valerie Vieira (36 jaar) per 1 augustus benoemd tot nieuw MT lid. Valerie Vieira wordt verantwoordelijk voor de kwantitatieve onderzoeksafdelingen van MWM2 en sales.

Per 19 augustus zal Joris Schellekens in dienst treden als Algemeen Directeur van Markteffect. Deze aanstelling zal de basis vormen voor verdere kwalitatieve en kwantitatieve groei van het onderzoeksbureau. Schellekens is meer dan 12 jaar actief binnen de onderzoekswereld waarvan de laatste jaren als Sales Director binnen Lightspeed (onderdeel Kantar Group).

Toe aan een nieuwe uitdaging in 2019?

Hoge klanttevredenheid | Goede onderzoeker | Gepassioneerd | Willen ontwikkelen en publiceren | Continu verbeteren | 7 jaar relevante werkervaring

Newcom Research & Consultancy is een onderzoeksbureau met vestigingen in Amsterdam en Enschede. Newcom groeit en is hard op zoek naar versterking! We zoeken op korte termijn een Senior Research Manager.

Makkelijker gezegd dan gedaan: transformeren op basis van data. Want hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat je de juiste keuzes maakt? En hoe behoud je een eigen identiteit? Arnold Maskat, Adwise – Your Digital Brain legt in vier stappen uit hoe dat werkt.

WPP gaat akkoord met de verkoop van 60% van Kantar aan private equity firma Bain Capital. Volgens Kantar CEO, Eric Salama gaat het bedrijf zich richten op de uitbreiding van self-serve research portal Kantar Marketplace en smartphone- en receipt-based purchase behaviour monitor Worldpanel Plus.

Maar liefst 22 procent van de werkende Nederlanders heeft weleens te weinig loon gekregen van zijn of haar werkgever. Dit blijkt uit onderzoek van AFAS Software onder 1.127 werkende Nederlanders uitgevoerd door PanelWizard.

Dit en meer blijkt uit de gepresenteerde resultaten van een onderzoek dat Motivaction uitvoerde onder 521 Amsterdammers samen met mobiliteitsdeskundige Rob van der Bijl (Favas.net).

Aanmelden Cloutoday