Als gevolg van de coronacrisis verandert de wereld nu nog sneller dan ooit. Voor bedrijven, overheidsinstellingen en individuen is het belangrijk nu niet slechts te focussen op de korte termijn, maar juist ook plannen te maken voor de toekomst.

De meeste abonnees van Clou ontvangen het gedrukte blad op hun werkadres. De eerstvolgende keer zou 10 april zijn. Maar veel mensen werken nu thuis en de kans is groot dat zij het blad pas veel later zien. Daarom verschijnt Clou volgende week alleen digitaal (als pdf) zodat de lezers het blad toch allemaal in huis hebben. 

DVJ is al enkele weken geleden begonnen om in opdracht van RTL te peilen of en in welke mate Nederland zich zorgen maakt over het coronavirus en welke maatregelen er genomen worden.

NIMA, PIM en Adformatie brachten vanuit Capital C een live programma waarin onder meer Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year en Transformer of the Year, werden bekendgemaakt.

Nu Nederlanders zoveel meer tijd thuis doorbrengen, verandert het online mediagebruik, zo blijkt uit het NOBO uitgevoerd door Kantar.

9 op de 10 Nederlanders denkt dat het voortbestaan van lokale en kleinschalige ondernemers in gevaar komt door de Coronacrisis, blijkt uit onderzoek van MeMo².

Hoe ervaart men het om in de supermarkt rond te lopen? Wat voor resultaat heeft de oproep om niet te gaan hamsteren gehad op het gedrag? Vragen die zijn voorgelegd binnen het consumentenpanel van DirectResearch.

Nederlanders zijn zich meer zorgen gaan maken over de corona-pandemie, zo blijkt uit de Corona Impact Monitor van Motivaction.

Zo blijkt uit onderzoek van Bluefield. Slechts 30% van de Nederlanders is tevreden over de corona-communicatie van hun gemeente.

ESOMAR gaat samenwerken met MrWeb en partner Women In Research om zo een wereldwijde vacaturebank voor data en insights professionals te creeëren. "By saving them costs and admin we allow companies to promote a few positions they might otherwise have put on hold", aldus ESOMAR.

Aanmelden Cloutoday