Wat verwachten burgers over de hele wereld van 2019? Denkt de wereldburger dat de temperatuur op aarde zal blijven stijgen? Verwachten burgers meer economische groei? En verwachten we meer of juist minder tijd op sociale media te gaan besteden in 2019?

Het straatbeeld van de grootste steden in Nederland wordt gedomineerd door een ongekende hoeveelheid fietsen. De fiets is immers het ideale vervoersmiddel in een stad. De staat van die tweewielers is evenwel veelal discutabel.

Nederlandse consumenten hebben inmiddels voor €1,7 miljard aan smart home apparaten in huis. De markt is in het afgelopen jaar explosief gegroeid met 70%. Dit blijkt uit de derde editie van de Smart Home Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 4.700 Nederlanders.

Als men tijdens het TV-kijken surft is dat vaak naar aanleiding van iets dat men op TV heeft gezien. Bij het doen van online aankopen is dit eveneens het geval. Steeds meer Nederlanders kijken TV-programma’s via de smartphone en de tablet.

Per 1 januari zijn Integron en Innovam een samenwerking gestart op het gebied van HR in de mobiliteitsbranche. Innovam biedt als grootste opleider binnen de mobiliteitsbranche onder het label WePowerPeople HR diensten aan binnen de mobiliteitsbranche.

In 2018 is het cultuurvertrouwen in Nederland licht gestegen ten opzichte van een jaar eerder. Dit blijkt uit de Cultuurmonitor, een doorlopend onderzoek naar het consumentenvertrouwen in de culturele sector.

Een grote meerderheid (83%) van de marketeers heeft het idee dat zij stereotypen op basis van sekse vermijden. Een aanzienlijk percentage van het publiek (45%) vindt echter dat vrouwen nog steeds seksistisch worden afgebeeld in reclame-uitingen.

Hoe kun je nog meer halen uit met Effie bekroonde campagnes? Hoe ziet de toekomst van CX eruit? En wat kunnen we leren van FrieslandCampina, als het gaat om het bouwen van een sterk merk? 

Kom voor een antwoord op deze vragen en meer naar onze sessies op het MIE.

Dynata has been a key partner for PHD International over the past 12 months helping them to evaluate the effectiveness of one of their top client’s advertising campaign across Europe. Come to the Dynata presentation on 6 February, 10:45 in the Dynata Hall at MIE19 to find out more about how our innovations in advertising measurement can help you get a true understanding of your results.

Nederlanders willen in ruime meerderheid de huidige manier van betalen voor het autogebruik (via de wegenbelasting) inruilen voor een vorm van kilometerbeprijzing. Men stemt hiermee in met kanttekeningen en onder voorwaarden.

Aanmelden Cloutoday