Patrón scoops top slot for second year as Most Often Recommended Spirit Brand in 2018. MetrixLab Most Often Recommended Brand Awards (MORBA) are based on recommendations of over 10,000 US bartenders.

Buitenfestivals zijn mateloos populair, ondanks het feit dat meer dan de helft (57 procent) van de bezoekers aangeeft na afloop last van het gehoor te hebben. Van de ondervraagden in de leeftijdscategorie 15-24 jaar heeft 20 procent zelfs vaak last van het gehoor.

In opdracht van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft Kantar een enquête uitgevoerd naar het kennisniveau van consumenten van IoT-apparaten.

Voor de vierde keer is het draagvlak en de waardering voor alle cultuurinstellingen, sportorganisaties, dagattracties en evenementen gemeten per provincie. Dit Vrije Tijd Merkenonderzoek is met de Universiteit van Amsterdam ontwikkeld.

Influencers zijn geen hype meer, maar een onderdeel van de (content)strategie. Intussen zien we een nieuw type influencer, de computer-generated influencer, gebaseerd op data en alleen bestaand in de virtuele wereld.

Eind april vond het jaarlijkse SMART-congres plaats. Dit jaar was het thema agile werken. Verschillende sprekers gingen er op in en legden uit welke principes er aan ten grondslag liggen. Heineken maakte vervolgens een koppeling naar de praktijk. SMART-bestuurslid Iris Welvaarts doet verslag en deelt de belangrijkste inzichten.

Team Vier heeft op 1 juni jl. twee nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het kwalitatieve en kwantitatieve team. Beiden volgen nu het Team Vier onboarding programma en worden klaargestoomd om straks samen met collega’s en opdrachtgevers onderzoeksvragen op te gaan pakken.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2019: Surviving the Retail Revolution. Robert P. Rooderkerk gaat in zijn bijdrage in op de omni-channel assortiments planning om de klantervaring over alle consumenten touchpoints te optimaliseren.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2019: Surviving the Retail Revolution. Dit keer het artikel van Els Gijsbrechts en Katrijn Gielens die samen inzicht geven in de bedreigingen waar retailers mee te maken krijgen.

In een drietal whitepapers neemt bureau YoungWorks Generatie Z, geboren tussen 2000 en 2015, onder de loep. Deel 1 gaat in op de invloed van digitalisering op Generatie Z. Generatie Z is de eerste generatie die geen wereld zonder internet kent.

Aanmelden Cloutoday