MOA is per direct op zoek naar een Eventmanager Programma & Sponsoring (32 uur)

Wie zijn wij en wat doen wij?

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op het terrein van insights & analytics werkzaam zijn.
De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insightmanagement landschap.

In de Week van het Geld leren leerlingen op school omgaan met geld. Door kinderen al jong om te leren gaan met geld, wordt de basis gelegd voor financiële zelfredzaamheid op volwassen leeftijd.

Picnic staat bovenaan de lijst van 250 snelst groeiende Nederlandse bedrijven in 2019. Het bedrijf creëerde 1697 nieuwe banen (in FTE) en groeide het snelst in de periode van eind 2015 tot en met eind 2018.

De TV-reclamemarkt is in 2018, na aftrek van bureaucommissie, uitgekomen op € 821 miljoen. Hiermee stijgt de markt met 3% in vergelijking met 2017.

MWM2 heeft Lieke van Oosterhout per 25 maart aangetrokken als Junior Research Consultant voor haar afdeling Research Panels, waar MWM2 marktleider in is. Daarnaast start ook Hanna Rab op 25 maart als Junior Consultant bij MWM2. Zij gaat werken bij Team Kwalitatief Onderzoek.

SAMR Marktvinders heeft vier nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Het team Data Creatives is versterkt met Roberto Domínguez Gómez, Geert Jan Le Febre en Twan Karremans. Eline van Beekhoven is gestart als office manager.

Op 24 april aanstaande vindt het gratis symposium plaats over ‘Surviving the Retail Revolution’. De drie genomineerden voor de MOAward prijs ‘Insights Scientist van het jaar 2019’ geven een presentatie rondom het topic. Na elke presentatie stelt het expert-panel vragen en is er ruimte voor discussie.

Als de stembussen sluiten is daar om 21.00 uur: de uitslag van de exitpoll. In 1967 werd de eerste exitpoll gehouden. Inmiddels is de exitpoll een vast onderdeel van de verkiezingsuitzending van de NOS. Ipsos voert bij vrijwel alle verkiezingen een exitpoll voor de NOS uit.

Vanaf 2 april biedt Kantar al haar producten en specialismen onder de merknaam Kantar aan. Ook in Nederland gaan de merken Kantar TNS, Kantar Public, Kantar Millward Brown, Kantar Media, Kantar Consulting en Lightspeed allemaal verder als Kantar.

Het oordeel over het concept-Klimaatakkoord is – na de doorrekening van het CPB en PBL en de door het kabinet aangekondigde wijzigingen – omgeslagen van per saldo negatief naar per saldo positief.

Aanmelden Cloutoday