Na eerdere succesvolle gezamenlijke klantprojecten hebben Validators en KICK! Creative Agency hun partnership deze week officieel beklonken. Validators test vanaf nu de effectiviteit van creaties van KICK!, zodat hun uitingen voor de start van een campagne nog geoptimaliseerd worden. Dit geldt voornamelijk voor video, banners en DOOH.

Het belang van cookies voor online advertising is groot. Cookies helpen ons surf-gedrag te volgen, doelgroepen in kaart te brengen en consumentenvoorkeuren vast te leggen. Maar wat gebeurt er als die cookies straks niet meer gebruikt kunnen worden? Hoe krijg je dan de boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon?

MeMo² heeft maar liefst 5 Awards gewonnen met hun laatste innovatie op het gebied van crossmedia-effect metingen, genaamd: THX. 

  • Research Innovation;
  • Best Use of Research Budget;
  • Data Effectiveness;
  • Cross-Media Measurement;
  • Audience Measurement.

‘Samen bouwen aan prettig wonen’. Dat is waar wij voor staan. Elke huurder heeft een verhaal over wat hem bezighoudt, wat hij denkt en verwacht. Wij maken de beleving van huurders inzichtelijk zodat het echte gesprek kan ontstaan tussen de corporatie, huurders en lokale belanghouders over hoe prettig te wonen. Wij helpen corporaties om meer in verbinding te komen met hun huurders. Hoe we dat doen? Vanuit onze huurdersonderzoeken gaan we samen met corporaties op zoek naar het verhaal achter de cijfers.

Sinds maandag mogen we weer naar het terras, met 30 personen naar het theater, en hier en daar demonstreren. De sfeer wordt losser, maar we zitten nog middenin het niet-normale. We laten er weer drie bureaus over aan het woord, met v.l.n.r.: Gaby Siera (Beautiful Lives), Tanya Martinus (Magis marketing & research) en Daniella Roymans en Mirjam Paternotte (Mare). ‘Het is tijd om zaken aan te scherpen.’

Op 1 juni hebben de culturele instellingen hun deuren weer geopend voor het publiek. Hierbij gelden echter strenge regels. Zo moeten bezoekers aan culturele instellingen anderhalve meter afstand bewaren en moet een bezoeker in alle gevallen van tevoren reserveren. Kantar ondervroeg 1.137 Nederlanders van 18 jaar en ouder over deze maatregelen.

Wat doet de coronacrisis nu en later met Customer Experience Management? Volgens prof.dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar op de Universiteit van Amsterdam, heeft CX Management 'de wind in de zeilen' zo schrijft hij in zijn blog.

Het kantoor van de redactie ziet er momenteel nog behoorlijk verlaten uit. Maar schijn bedriegt! Vanaf onze thuiswerkplekken wordt er juist extra hard gewerkt. Niet alleen maken we de ‘normale’ ClouToday, zoals die iedere week weer in je mailbox valt, maar we werken ook aan een heel nieuw platform.

Maar liefst 51 procent van de Nederlanders ergert zich aan collega’s die tijdens een digitaal overleg onverzorgd voor de camera zitten. Dit blijkt uit onderzoek van VPNdiensten.nl onder 1.506 werkende Nederlanders, uitgevoerd door Panelinzicht.

Voor gemeenten die werken aan de transitievisie warmte, ontwikkelden DirectResearch en EnTra Management de Monitor Verduurzaming Warmte (MoVe2030).

Aanmelden Cloutoday