Kantar heeft onlangs aangekondigd dat Eric Salama in de loop van 2020 zal aftreden als CEO. Salama blijft aan totdat er een nieuwe CEO is aangenomen. Daarna zal Salama toetreden tot het bestuur van non-executive directors, en op part-time basis zal hij zijn advieswerkzaamheden voor klanten en Kantar management voortzetten.

Tijdens hét grootste Marketing Insights Event (MIE) op 5 en 6 februari 2020 zie je,onder de noemer It's all about insights,zeer actuele, inspirerende en interessante lezingen. Ontdek enkele van onze highlights. Bekijk het volledige programma op MIE.nl!

Zo blijkt uit onderzoek van No Ties. ‘Streven naar geluk is mooi, maar het mag geen obsessie worden’ en ‘In de jacht naar geluk en succes kunnen we onszelf soms voorbijlopen’, zo sprak koning Willem-Alexander in zijn kersttoespraak. Maar in hoeverre lopen Nederlanders, naast zichzelf, wellicht juist anderen voorbij?

In 2018 kwam predictive analytics vaak naar boven als één van de trends voor 2019. Is er veel mee gedaan? Tijdens het MIE, Marketing Insights Event, op 5 en 6 februari 2020 presenteert Infotopics.ai een interessante praktijkcase over succesvol voorspellingen maken met behulp van automated machine learning.

Op ‘normale’ dagen verwerkt PostNL zo’n 800 duizend pakketten. Rond de feestdagen ligt de piek op 1,5 miljoen per dag. MediaTest vraagt zich af: hoe ziet het bezorg- en retourgedrag van jongeren (Millennials en Gen Z) eruit?

Met de promotiecode CLOUTODAY ontvang je €20,- korting en betaal je slechts  €129,50 voor je MIE ticket op 5 en 6 februari 2020. De 18e editie van hét grootste Marketing Insights Event (MIE) verwelkomt 2500 bezoekers in de Jaarbeurs en de grootste bioscoop van Nederland, Kinepolis. Twee inspirerende dagen met meer dan 100 sessies die je niet mag missen.

SKO komt met de eerste resultaten van de TV kijkcijfers over 2019. De Nederlander keek in 2019 gemiddeld 156 minuten per dag televisie (2 uur en 36 minuten); dit is gelijk aan de kijktijd in 2018. Het gaat hier om de kijktijd naar televisiezenders.

PanelWizard (zusterbedrijf van Kien) voerde in opdracht van Acties.nl een onderzoek uit naar de werklunchbeleving van 1.085 Nederlanders werkzaam in loondienst met een werkplek buitenshuis.

2020, a pivotal year which has set its time mark on many business strategies and plans over the past years. How many companies have set up a 2020 Strategy over the last decade? Tried to envision how their business will look by then? Made plans to anticipate potential futures? And now… 2020 is just around the corner.

Zo blijkt uit een onderzoek naar switchgedrag van bewoners in Noord Nederland uitgevoerd door Marklinq, het Lectoraat Marketing van de Hanzehogeschool Groningen.

Aanmelden Cloutoday