De houding van de Nederlandse consument tegenover duurzame kleding is ambivalent: men vindt het belangrijk en wil er ook best meer voor betalen, maar bijna niemand let tijdens het kopen van kleding op duurzaamheid.

Feedback willen we tegenwoordig allemaal. Maar wil je die dan anoniem of niet-anoniem ontvangen? Voor Esther Reenders, CEOlab, is er in haar blog geen discussie mogelijk: het liefst niet-anoniem. 

De wereldwijde marktonderzoek associatie ESOMAR gaat een strategische partnership aan met de nieuw opgerichte Canadian Research and Insights Council (CRIC).

Van briljante mislukking naar innovatieve zorg! Een inspirerend programma voor marketingprofessionals, analisten en beleidsmakers in de zorg.

Op 12 maart 2019 organiseert de Profgroep Healthcare van de MOA voor de derde keer het event Marketing Insights in de Zorg van Morgen.

MWM2 heeft zich per 1 maart versterkt met Ronald Steenhoek als nieuwe teammanager van de afdeling Finance & Services.

Newcom brengt elk jaar in kaart hoe het gebruik van social media zich ontwikkelt. Dit jaar is voor de negende keer het Nationale Social Media Onderzoek uitgevoerd. Net zoals in eerdere jaren kan de rapportage kosteloos gedownload worden via newcom.nl/social. Wat vindt u allemaal in de rapportage?

Dynata heeft onlangs de aankoop van Reimagine Holdings Group, een wereldwijde speler in data creation en technology-enabled business intelligence afgerond.

Met een Whitepaper blikt Sherloq terug op op de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het vlak van marktonderzoek. In twee dagen tijd kwamen meer dan 2.500 professionals samen om te kijken en luisteren naar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, analytics en Insights.

Aanmelden Cloutoday