Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op 4 juni organiseert de MOA de derde en laatste workshop uit de leergang R "Analyse en rapportage" met Hester van Herk als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor voor marktonderzoekers en data analisten die ervaring hebben met SPSS (of een ander pakket) en op zoek zijn naar een taal die meer mogelijkheden biedt om analyses te doen en data te visualiseren.

Statistisch Onderzoek en Data-Analytics onderzoek neemt binnen de AVG een speciale plaats in. In de ClouToday willen we daar de komende tijd wekelijks aandacht aan besteden door een veel gestelde vraag te behandelen.

Op 29 mei organiseert de MOA de MOAcademy "SPSS het analysepalet" uit de leergang marktonderzoek met Robert van Ossenbruggen als workshopleider. Deze workshop is bestemd voor kwantitatief georiënteerde onderzoekers met minimaal een paar jaar ervaring, die méér uit hun data willen halen dan kruistabellen.

How mixing measures can create the ultimate cocktail to fuel research needs. As published in the April-May 2018 edition of the Australian Market and Social Research Society’s publication Research News.

Statistisch Onderzoek en Data-Analytics onderzoek neemt binnen de AVG een speciale plaats in. In de ClouToday willen we daar de komende tijd wekelijks aandacht aan besteden door een veel gestelde vraag te behandelen.

Kom ook naar de gratis D.A.M. op 31 mei en hoor praktijkcases van ABN AMRO en Wehkamp. We sluiten af met vragen en discussie onder leiding van ons Expert-panel.

Stel: u stuurt een databestand naar de opdrachtgever mét persoonsgegevens en antwoorden op de vragenlijst, buiten toestemming van de respondenten. Moet u dat officieel melden?

Coolblue viel onlangs voor de tweede maal op rij in de prijzen tijdens de uitreiking van de CustomerFirst Awards in het Beatrix Theater in Utrecht.

Input from marketing intelligence can be incredible valuable, but it will never tell you wrong from right. We tend to hide this uncertainty and turn shades of grey into black and white. But understanding and accepting uncertainty ultimately leads to better decision making.

Wij mensen hebben de nimmer aflatende behoefte om de wereld om ons heen te duiden, om zaken te kunnen verklaren. Soms kan dat redelijk gemakkelijk.

Aanmelden Cloutoday