Marketing op het MIE 2018

De klant bereiken, dat wil iedereen. Aan de Effies kun je zien wat werkt, Tele2 betrekt de klanten zelfs bij nieuwe diensten en Samsung doet met video. Zie ze alle drie bij het MIE!

Daandewaal zw Daan de Waal – PEPSICO over: Doritos #Playbold – de reden voor gouden Effie. Op 31 oktober won Doritos met haar #Playbold campagne (2014 – 2017) een Gouden Effie. Krijg een kijkje in de keuken hoe Doritos het #1 chipsmerk onder jongeren is geworden!
Leslie Hoogeveen zw Leslie Hoogeveen – Tele2 over: Tele2 scoort met haar insights lab en Tele2 co-creatie community. Leslie vertelt hoe Tele2 haar klanten betrekt bij de keuzes die er worden gemaakt, hoe klantdata een essentiele rol speelt en hoe deze inzichten worden ingezet voor de ontwikkeling van nieuwe diensten.
Guido zwRogier zw Guido Derkx en Rogier Ros – StoryTeq over: Samsung: 2 personal video cases, 155 miljoen views, €0 ad spend: hoe dan? De vraag, doelstelling, oplossing en resultaten van zowel Samsung als de gebruiker worden toegelicht. Het verhaal van een van de meest succesvolle personal video cases ooit.

Weten wat werkt als het gaat om het bereiken van jouw klanten? Schrijf je hier in, gebruik de speciale ClouToday-kortingscode AWSFE en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (reguliere prijs €139,50).

 *Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.   

Aanmelden Cloutoday