Byron komt (en ClouToday lezers zijn van harte welkom)

Jazeker, hij komt: De meest spraakmakende marketingdenker van dit decennium bezoekt de lage landen. Speciaal voor ClouToday lezers  is er een bijzonder en exclusief aanbod. Je ontvangt €100,- korting op het reguliere tarief én het boek How Brands Grow deel 2. Mis het niet! Bestel vandaag nog je ticket.

Uitgeverij Vakmedianet (Distrifood en Foodmagazine) en activatieplatform SCOUPY halen top-marketeer Byron Sharp naar Nederland. Sharp kreeg mondiale bekendheid met zijn bestsellers 'How Brands Grow' en is een gerenommeerd onderzoeker en marketeer die in de boeken 'How Brands Grow' de kernvraag voor marketeers heeft gesteld en beantwoord: Hoe groeit je merk effectief? Sharp vatte daarvoor meer dan een halve eeuw marketingwetenschap samen in het door wereldwijd velen aangehaalde boek. De boeken van Sharp gelden in veel marketing-georiënteerde bedrijven als 'de bijbel van de marketing-strategie'. In samenwerking met de Vakmedianet-merken Distrifood en Foodmagazine is SCOUPY er in geslaagd om Sharp naar Nederland te halen als keynote spreker speaker. Sharp wordt de spil in een grootschalig marketingevent op donderdag 22 maart 2018 in de Fokker Terminal in Den Haag, met de titel 'How Brands Grow… in a digital world'.

Sharp wordt voorafgegaan door bijdragen van andere bekende nationale en internationale marketingexperts. Gedurende de dag wordt er ingegaan op de kansen en bedreigingen van de snelle digitale ontwikkelingen in marketing en media voor de moderne marketeer. De bezoeker krijgt daarnaast inzicht in 'best practices'. Alles komt tenslotte samen in de keynote en de college tour met Byron Sharp, waarin hij zijn visie een nieuwe, actuele dimensie geeft. Het evenement opent met Wiemer Snijders, marketing- en merkadviseur The Commercial Works. Hij vat de key-learnings uit 'How Brands Grow' samen en deelt met de bezoekers primeurs uit recent onderzoek. Deze bewijzen hoe actueel het thema is. Daarna nemen bekende sprekers dbezoekers mee in een herdefinitie van 'Purpose', de belangrijkste ontwikkelingen in media en marketing en de kracht van toegepaste data. Jim Stolze, oprichter van Aigency en co-founder SingularityU The Netherlands, laat zien hoe ver technologie eigenlijk al is en laat bezoekers nadenken over de impact van ontwikkelingen van hun merk. Praktijkcases bewijzen de kracht van data-driven marketing en nieuwe media.

Faris Yakob, co-founder van Genius Steals, spreekt voor de eerste keer in Nederland en verklapt het geheim van 'online overtuigend aandacht winnen', zoals hij dat deed voor Coca-Cola, InterContinental en Nestlé. Aart Jan van Triest, voormalig CMO van Royal FrieslandCampina, neemt de deelnemers mee in een digitaal gedreven marketing-succesverhaal van een grote Fast Mover.

Mis dit niet!

Wil jij Byron Sharp en 6 andere internationale topsprekers ontmoeten en een dag lang geïnspireerd worden en nieuwe inzichten opdoen om de koers voor jouw merk te bepalen? Schrijf je dan nu hier in en ontvang 100 euro korting op je ticket én How Brands Grow deel 2. 

Aanmelden Cloutoday