ST&T Research gaat verder als Unravel Research

De opening van een kantoor in New York vormde voor ST&T Research aanleiding hun neuromarketing-onderzoeksdiensten voort te zetten onder de naam Unravel. Los van de naamswijziging van ST&T Research naar Unravel, verandert er niets aan de diensten en werkwijze.

Wel luidt de nieuwe naam sinds april 2019 een sprong over de Atlantische oceaan in voor het van oorsprong Utrechtse onderzoeksbureau.

De nieuwe naam slaat direct op het werk van Unravel; het ontrafelen van de werkelijke antwoorden op marketingkwesties. Aan de hand van Eye Tracking en hersenactiviteit voorspelt én verhoogt Unravel de effectiviteit van reclames, winkels en websites.

Bij een nieuwe naam hoort een passend logo. Het oorspronkelijke ST&T Research logo maakt daarmee plaats voor een frisse nieuwe invalshoek. Het logo weerspiegelt waar de organisatie elke dag mee bezig is: breindata. En als voorvechter van onderzoek in marketing, kon Unravel het niet laten het eigen logo te onderwerpen aan een onderzoek. Het ontwerp is geselecteerd op basis van twaalf logo’s die met zowel neuromarketing-onderzoek als een online survey zijn getest. Interessant detail: uit beide onderzoeksmethoden kwam dezelfde winnaar uit de bus!

Bron: Persbericht Unravel Neuromarketing Research, 7 oktober 2019

Aanmelden Cloutoday