Hét nieuwste naslagwerk Modellen voor Marketing-Insights 

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland.

Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid.

In de complexe wereld van het zakendoen is de verleiding groot om met vallen en opstaan tot verbetering te komen. Zie de populariteit van agile werken. Helaas is dat toch niet altijd de beste manier. Sommige strategieën, zeker in de commerciële wereld, kun je maar één keer uitvoeren. Als het niet aanslaat, verlies je mogelijk omzet of schaad je zelfs de reputatie van je product of dienst.

Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, biedt dit uitgebreide naslagwerk de mogelijkheid om gelijk door te bladeren naar een specifieke marketingvraag, inzicht te krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Op deze manier is een heldere, gefundeerde keuze te maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing.

Het overzicht, de structuur en de samenhang die dit boek biedt, maken Modellen voor Marketing-Insights een waardevol startpunt voor tal van onderzoeksprojecten.

Het boek is leverbaar als hardcopy en ebook. Kijk voor alle informatie op www.mi-modellen.nl

Aanmelden Cloutoday