Markteffect Masterclass: Creëer een complete strategie om Generatie Z aan jouw merk te binden!

Markteffect organiseert samen met Aart Bontekoning – de absolute expert op het gebied van generatiediversiteit én Gen. Z – een masterclass op het MIE. In deze drie uur durende masterclass word je eerst bijgepraat over alles dat jij móét weten over Generatie Z: alle relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen zullen de revue passeren. Vervolgens ga je in een workshop, onder leiding van strategisch marketingbureau The Valley, aan de slag met jouw eigen Gen Z strategie.

Generatie Z (geboren na 1995) is namelijk echt een generatie om rekening mee te houden. Zij hebben een hele andere benadering nodig dan alle andere generaties. Maar hoe ga je hiermee om? Hoe en met welke boodschap kun je ze het beste bereiken? Voor welke boodschap zijn zij wel, of juist niet gevoelig? Wat vinden zij van merken en zijn ze loyaal? En wat is de relatie met hun privé leven?

Aart Bontekoning onderzoekt al meer dan 20 jaar de evolutie van generatie-diversiteit in Nederland. In de masterclass zijn de volgende thema’s geïntegreerd: benutten van generatiediversiteit, eigenaarschap, reflecteren op het ‘hier en nu’, updaten van verouderde cultuurpatronen, doen wat werkenergie opwekt (concretisering van duurzame inzetbaarheid), de evolutie van ons gedrag en natuurlijk de marketingstrategie.

Het doel van deze masterclass is om alle aanwezigen volledig op de hoogte te brengen van alles dat zij moeten weten over de nieuwste generatie, maar ook om iedereen met een compleet plan van aanpak naar buiten te laten lopen om Generatie Z aan hún merk te binden!

Deze Masterclass wordt gegeven op 6 februari, om 09:45 - 12:45 uur in de DESAN MASTERCLASS ZAAL 1, door Aart Bontekoning, Irene Joris, Markteffect en Roel Gijsbers, The Valley. Je kunt je voorinschrijven via het volgende emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bestel nu je ticiket voor het MIE!

Aanmelden Cloutoday