Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

How do you emerge in today’s market when customers are so bombarded with brand messages and have such an overwhelming choice of channels, products and services? It’s all down to experience.

Onlangs publiceerde de Market Research Society (MRS) in samenwerking met Toluna het ResearchLive Industry Report 2020. De totale research markt in het Verenigd Koninkrijk is in 2018 gegroeid met 0,7% naar GBP5 bn.

Tijdens hét grootste Marketing Insights Event (MIE) op 5 en 6 februari 2020 zie je,onder de noemer It's all about insights,zeer actuele, inspirerende en interessante lezingen. Ontdek enkele van onze highlights. Bekijk het volledige programma op MIE.nl!

Stel dat je kan meten wat mensen over je merk denken en voelen, zonder het ze expliciet te vragen? Zonder dat ze zich zelfs realiseren dat het over jouw merk gaat? Blauw ontwikkelde een methode, de Brand Memory Assessor, die dat kan en voerde een succesvol project uit met VodafoneZiggo over merkbeleving en de verborgen kracht van tv-campagnes. Dit gaat neuro voorbij! Tijdens het Marketing Insights Event (MIE) in Utrecht geeft Blauw op donderdagochtend 6 februari van 09.45 uur tot 11.30 uur een Masterclass over deze methode.

Op 10 februari organiseert de MOA de leergang R met Hester van Herk als workshopleider. R is een programmeertaal en omgeving voor statistische analyse en grafische presentatie van gegevens. Deze workshop is bestemd voor marktonderzoekers en data analisten die op zoek zijn naar een taal die sneller, krachtiger en flexibeler is en meer mogelijkheden biedt om analyses te doen en data te visualiseren.

Op 13 februari organiseert de MOA de MOAcademy "Wat is de vraag achter de vraag?" met Durk Bosma als workshopleider. Marktonderzoek is pas succesvol, als het antwoord geeft op de juiste vraag. Maar hoe kom je achter de échte vraag van de opdrachtgever? In deze workshop leer je via herkenbare cases de echte vraag te achterhalen en welke onderzoeksmethode je het best kunt gebruiken om hem te beantwoorden.

Anders dan andere jaren heeft het MIE dit jaar een kloppend hart: de MIE-Newsroom, sponsored by ScanmarQED. Gedurende beide dagen verzorgt het ScanmarQED Social Media Team vanuit hier diverse blogs, vlogs en posts waarmee het MIE doorlopend zichtbaar is op de socials.

Met de promotiecode CLOUTODAY ontvang je €20,- korting en betaal je slechts  €129,50 voor je MIE ticket op 5 en 6 februari 2020. De 18e editie van hét grootste Marketing Insights Event (MIE) verwelkomt 2500 bezoekers in de Jaarbeurs en de grootste bioscoop van Nederland, Kinepolis. Twee inspirerende dagen met meer dan 100 sessies die je niet mag missen.

2020, a pivotal year which has set its time mark on many business strategies and plans over the past years. How many companies have set up a 2020 Strategy over the last decade? Tried to envision how their business will look by then? Made plans to anticipate potential futures? And now… 2020 is just around the corner.

Markteffect organiseert samen met Aart Bontekoning – de absolute expert op het gebied van generatiediversiteit én Gen. Z – een masterclass op het MIE. In deze drie uur durende masterclass word je eerst bijgepraat over alles dat jij móét weten over Generatie Z: alle relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen zullen de revue passeren. Vervolgens ga je in een workshop, onder leiding van strategisch marketingbureau The Valley, aan de slag met jouw eigen Gen Z strategie.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/demoa/public_html/cloutoday.nl/templates/yoo_sun/html/com_k2/templates/default/category.php on line 261

Aanmelden Cloutoday