Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Happy New Year! In zijn blog blikt Bart ter Steege, Jungleminds, vooruit op het nieuwe jaar. Van strategie, brand design tot start-ups en tech. Welke topics gaan er toe doen in de digitale wereld van 2019? 

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de bijdrage van Martin Leeflang, Validators, over het belang van data voor het bepalen van de effectiviteit van een campagne en hoe je in drie stappen tot een data gedreven organisatie kunt komen. 

Onder de noemer “It’s all about insights” presenteert het MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, op 6 en 7 februari 2019 de belangrijkste Insights aan 2500 (digital) marketeers, growth hackers, strategen, insights professionals en andere geïnteresseerden.

Wilt u meer klantinzicht met minder enquêtes én een hogere NPS? Bent u geïnteresseerd in hoe u de impact van uw CX-verbeterinitiatieven echt kan aantonen en hier grip op houdt? Neem dan deel aan de presentaties en masterclasses van Underlined op het MIE, waarin wij de laatste ontwikkelingen op het gebied van data driven CX met u delen.

De informatie-overvloed anno 2018 is enorm. We worden gebombardeerd met informatie vanuit allerlei bronnen en naast het individu lijden ook bedrijven aan de zogenaamde ziekte ‘infobesitas’. De complexiteit en hoeveelheid aan informatie creëert dagelijks unieke uitdagingen op het gebied van management, strategie en marktonderzoek.

De omzet van bioscoopfilms laat zich voorspellen aan de hand van de hersenactiviteit tijdens het kijken naar filmtrailers. Ga mee op een reis door de wereld van neuromarketing met Tim Zuidgeest van ST&T Research, spreker op het MIE

Wat een verzameling aan grote consumentenmerken hebben we in Nederland! Terwijl de gemiddelde levenscyclus van brands wereldwijd steeds korter lijkt te worden, hebben veel Nederlandse merken al van oudsher een sterke positie, waarop ze nog steeds voortbouwen.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer het artikel van Colin Spanenburg, TravelBird, over hoe het succes van digital advertising te meten.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer het artikel van Emile Lancée over de invloed van de hoofdcontent van een website en de effectiviteit van display ads op die website.

Het gebruik van chatbots is in opkomst. Steeds meer bedrijven maken op hun website gebruik van deze geautomatiseerde gesprekspartners en zetten ze actief in voor de webcare. Ook sociale bots komen steeds vaker voor, chatbots waarmee mensen een vriendschappelijk gesprek kunnen voeren.

Aanmelden Cloutoday