Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De wereld robotiseert. Robots zijn nu al niet meer weg te denken uit onze samenleving. Robots, in welke vorm dan ook, maken ons leven  een stuk gemakkelijker en prettiger. Ze helpen ons in het productieproces, ze wijzen ons de weg, ze kunnen functioneren als een personal assistant en er zijn robots die oprecht je maatje willen zijn.

De MOA werkt aan het Expertise Center, een kennis- en adviesinstituut dat opdrachtgevers bij staat in het veranderende onderzoekslandschap. Els Molenaar is er voor de MOA volop mee bezig en ze bezoekt in dit jaar diverse opdrachtgevers om het Center toe te lichten en de behoefte van organisaties te peilen. 

Grote merken lopen mogelijk risico als ze diensten afnemen van partijen waartegen klachten zijn ingediend. Privacy International, een organisatie die zich wereldwijd inzet voor de bescherming van privacy, heeft de Europese autoriteiten gevraagd om de activiteiten te onderzoeken van zeven grote bedrijven en vast te stellen of deze in overeenstemming zijn met GDPR.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de studie1 van Lisette de Vries die gekeken heeft naar verschil in effecten van traditionele vormen van reclame en berichten op social media op het merk en op het verwerven van klanten.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de studie van Hilde Voorveld waarin onderzocht is hoe consumenten acht verschillende social media platforms ervaren en hoe dit samenhangt met hun beleving en waardering van advertenties op deze social media.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer het artikel van de winnares Lara Lobschat over de effectiviteit van banner ads voor het realiseren van offline verkopen.

De organsiatie van het MIE heeft in de afgelopen maaanden samenwerkingsverbanden gesloten met een aantal gerenomeerde marketing koepels, zoals Effies, BVA & PIM.

Word sponsor van het MIE: positioneer jouw merk in de Nederlandse marketing insights top, bereik marketing insights professionals, vind potentiele partners en klanten en nodig je klanten en prospects uit. Bekijk de sponsormogelijkheden of neem direct contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

It seems like every day we are hearing about new technologies designed to improve previously introduced technologies. Innovation is moving so fast that our tech is upgrading within a few years of introduction.

Dinsdag 13 november vond de 35e editie van de Effie Awards plaats in Het Concertgebouw te Amsterdam. In totaal zijn 14 cases in de prijzen gevallen: negen keer brons, vier keer zilver en de gouden Effie ging naar Zeeman! Om de Effie Awards verder uit te breiden als educatieve inspiratiebron zijn vanaf nu alle Effie cases online terug te lezen.

Aanmelden Cloutoday