Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

In zijn blog doet Hakim Zemni, InSites Consulting, verslag van het IIEX European Event, dat onlangs in Amsterdam gehouden werd. Hij onderscheidt zes "features" voor de marktonderzoekers van de toekomst. 

Feedback willen we tegenwoordig allemaal. Maar wil je die dan anoniem of niet-anoniem ontvangen? Voor Esther Reenders, CEOlab, is er in haar blog geen discussie mogelijk: het liefst niet-anoniem. 

De wereldwijde marktonderzoek associatie ESOMAR gaat een strategische partnership aan met de nieuw opgerichte Canadian Research and Insights Council (CRIC).

Van briljante mislukking naar innovatieve zorg! Een inspirerend programma voor marketingprofessionals, analisten en beleidsmakers in de zorg.

Op 12 maart 2019 organiseert de Profgroep Healthcare van de MOA voor de derde keer het event Marketing Insights in de Zorg van Morgen.

Newcom brengt elk jaar in kaart hoe het gebruik van social media zich ontwikkelt. Dit jaar is voor de negende keer het Nationale Social Media Onderzoek uitgevoerd. Net zoals in eerdere jaren kan de rapportage kosteloos gedownload worden via newcom.nl/social. Wat vindt u allemaal in de rapportage?

Op 12 februari 2019 door ISO de nieuwe 2019-versie van ISO 20252 gepubliceerd. Deze nieuwe versie bevat een groot aantal actualiseringen, deels in verband met technische ontwikkelingen die zich sinds 2012 hebben voorgedaan, deels in verband met het groeiende belang van issues als databeveiliging en privacybescherming.

Social Media zijn niet meer weg te denken uit het media landschap en staan volop in de belangstelling. Maar welke platformen worden op dit moment gebruikt? En met welke frequentie? Wat zijn de stijgers en dalers?

We staan aan de vooravond van radicale veranderingen in de maatschappij. Deze veranderingen hebben direct effect op de organisatie van de gezondheidszorg. Om te begrijpen waar we vandaan komen en waar we naar toe gaan zijn drie bureaus met verschillende achtergronden een unieke samenwerking aangegaan.

Ruim 2300 (digital) marketeers, growth hackers, strategen en insights professionals bezochten op 6 en 7 februari het MIE, het grootste Marketing Insights Event van Nederland. Opvallend in de presentaties van dit jaar was de focus op insights en groei in de breedste zin van het woord.

Het straatbeeld van de grootste steden in Nederland wordt gedomineerd door een ongekende hoeveelheid fietsen. De fiets is immers het ideale vervoersmiddel in een stad. De staat van die tweewielers is evenwel veelal discutabel.

Aanmelden Cloutoday