Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als we het over Customer Experience Management (CEM) hebben, denken we al snel aan klantreizen en aan … consumentenmarkten. Onterecht. Juist ook in B2B markten kan het CEM een grote waarde hebben. Op het Marketing en Insights Event (MIE)  gaat Underlined in op de betekenis en toepassing van CEM in zakelijke markten. Graag nodigen we je als onze gast uit.

De MOA publiceert jaarlijks, in samenwerking met Marketing-Tribune, een jaaroverzicht van het aantal fte’s van de marktonderzoeksbureaus die bij de MOA zijn aangesloten. Naast een overzicht van de stand van zaken, liggen er ook al verwachtingen voor 2019. De bureaus verwachten een hogere omzet van de totale markt en ook omzetgroei in hun eigen bedrijf.

De MOA werkt aan het Expertise Center, een kennis- en adviesinstituut dat opdrachtgevers bijstaat in het veranderende onderzoekslandschap. Els Molenaar is er voor de MOA volop mee bezig en ze bezoekt opdrachtgevers om het Center toe te lichten en de behoefte van organisaties te peilen.

De marktonderzoeksbureaus beleven opnieuw een goed jaar. 62% van de bureaus zag zijn omzet in 2018 toenemen. Dit resultaat ligt in lijn met eerder uitgesproken verwachtingen.

Om te begrijpen hoe je relevantie voor je merk creëert en te bepalen welke associaties en benefits je in conceptontwikkeling en communicatie moet gebruiken om je merk beter bereikbaar te maken, kan de Censydiam benadering worden ingezet.

Een wel heel letterlijk geval van klantreisonderzoek: NS vroeg Altuïtion te verkennen hoe zij hun klanten een betere reiservaring kunnen bieden. Op het MIE presenteren klant en bureau de resultaten. Hier alvast een voorproefje.

In deze ClouToday Joeri Van den Bergh, medeoprichter en managingpartner van InSites Consulting, maar bovenal NextGen-expert. En Peter Pan. En keynote spreker op het MIE.

Our attention is nowhere and everywhere at once and companies are fighting to get a glimpse of this new piece of gold. Jeroen Jonker Roelants, Head of Product Marktplaats (eBay), gives an eye-witness report on Feb 7th at MIE.nl right from the ‘Attention War’ battlefield.

The Avocado Show is the world’s first avocado based franchise that curates & creates the coolest avocado stuff on earth. The concept went viral like crazy. Watch, laugh and learn as Ron Simpson tells you how they are steering your favourite fruit into the future. Get your ticket at MIE.nl.

If you have read anything related to start-ups or marketing this decade, you will undoubtedly have come across the popular term “Growth Hacking” and wondered what all the fuss was about. On the 6th and 7th of February 2019 MIE has some very interesting and successful growth hackers about how to become a more data-oriented and consumer centric organisation. A must see.

Aanmelden Cloutoday