Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de studie van Hilde Voorveld waarin onderzocht is hoe consumenten acht verschillende social media platforms ervaren en hoe dit samenhangt met hun beleving en waardering van advertenties op deze social media.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer het artikel van de winnares Lara Lobschat over de effectiviteit van banner ads voor het realiseren van offline verkopen.

De organsiatie van het MIE heeft in de afgelopen maaanden samenwerkingsverbanden gesloten met een aantal gerenomeerde marketing koepels, zoals Effies, BVA & PIM.

Word sponsor van het MIE: positioneer jouw merk in de Nederlandse marketing insights top, bereik marketing insights professionals, vind potentiele partners en klanten en nodig je klanten en prospects uit. Bekijk de sponsormogelijkheden of neem direct contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

It seems like every day we are hearing about new technologies designed to improve previously introduced technologies. Innovation is moving so fast that our tech is upgrading within a few years of introduction.

Dinsdag 13 november vond de 35e editie van de Effie Awards plaats in Het Concertgebouw te Amsterdam. In totaal zijn 14 cases in de prijzen gevallen: negen keer brons, vier keer zilver en de gouden Effie ging naar Zeeman! Om de Effie Awards verder uit te breiden als educatieve inspiratiebron zijn vanaf nu alle Effie cases online terug te lezen.

Sinds 25 mei 2018 moeten we ons houden aan de AVG. Maar de Europese wetgever zit niet stil. Er komen nieuwe Europese telecomregels aan, de zogenaamde e-Privacy verordening (ePV). DDMA legt uit wat de verschillen zijn tussen de ePV en de AVG, en wat je als marketeer moet weten.

On November the 6th the Sensory for Business symposium took place at the beautiful Danone Nutricia Research Center. The interactive symposium was a great success with 150 sensory experts and 30 interesting speakers.

Wetenschappers kunnen vanaf nu weer meedingen voor de MOAward Insights Scientist van het jaar 2019!  De jury heeft “Surviving the Retail Revolution” als Topic of the Year 2019 gekozen. Ben of ken jij iemand die een expert is op dit thema en een mooie wetenschappelijke bijdrage heeft geleverd? Draag jezelf, je collega, kennis, vriend of familielid dan nú voor!

Emphasising attractiveness through packaging and new research methods with robust results for Big Data.. Discover this and more on November 6th at the Danone Nutricia Research Center, November 6th!

Aanmelden Cloutoday