Actueel

Actueel

Heeft u een actueel onderwerp?

Wilt u een actueel onderwerp aandragen voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

GDPR has led to a lot of questions and short-term fixes. This year the ePrivacy directive is on the doorstep. What can organisations do to improve the quality of data and customer experience? What digital strategies and tactics can we use? Discover it at MIE 2019! Get your ticket at MIE.nl.

Great and beautiful data visualization requires graphic design and storytelling skills in addition to great analysis skills. MIE 2019 is welcoming some great data visualization experts to explain their successful approach. Discover it at MIE.nl and get your ticket.

Leer je doelgroep kennen, genereer traffic, duik in je data en stuur gericht. Conversieoptimalisatie is niet alleen voor grote commerciële organisaties met grote budgetten. Integendeel. Tijdens het MIE laten 2 interessante non-profit organisaties zien hoe zij dit aanpakken. Bestel je tickets nu op MIE.nl.

Wie koopt er nou bier online? Dat zijn er toch een heleboel, heeft Beerwulf in de afgelopen 2 jaar ondervonden. Tijdens het MIE op 7 februari 2019 worden de grootste learnings van dit bedrijf gedeeld. Koop nu je ticket op MIE.nl.

Structuur ontbrak in het aanbrengen van verbeteringen aan webshop bol.com. Dus tuigde Melle Moorman, CRO lead en UX analist, een apart team op. Hij komt er ook over vertellen op het MIE.

Kantar heeft een grootscheepse studie uitgevoerd naar het medialandschap in 2019. Wat zijn de voorspellingen voor 2019. Welke trends zullen op korte termijn van invloed gaan zijn op merken, bureau's en mediaplatformen?

In de toekomst navigeren we niet meer via keyboards en beeldschermen over de digitale snelweg, maar via voice. Op het MIE vertelt Mini Kalivianakis, client solutions director en partner bij SKIM, hoe merken daarop kunnen inspelen.

De MOA neemt afscheid van prof.dr. Edith de Leeuw als MOA-hoogleraar Methoden en Statistiek aan de Universiteit van Utrecht. Tijdens het afscheidssymposium kijkt Edith de Leeuw1 nog één keer vooruit naar the Future of Data Collection.  

Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en de twee Surinaamse beroepsorganisaties voor communicatie, het Centrum voor Communicatie en Public Relations (CCPR) en de Vereniging Communicatie Marketing en Public Relations (VCMP), hebben bekendgemaakt dat ze in 2019 starten met een intensieve samenwerking op het gebied van kennisdeling.

Voor de 'Insights Scientist van het jaar' award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de praktische aanbevelingen op een rij. 

Aanmelden Cloutoday