Hoger rendement met cross-channel marketing?

Robert Feltzer, Managing Partner bij EDM, leidt tijdens het Digital Analytics Congres een expertsessie over hoe EDM met Google en LiveRamp samenwerkt om crosschannel marketing succesvol te maken op basis van identity management en advanced analytics.

INHOUD EXPERTSESSIE

Robert Feltzer: “Eindelijk. Waar we al jaren over praten kan nu echt: cross-channel customer experience management. Wil je echt relevant met klanten communiceren dan is het nodig om het online klantgedrag te combineren met het (offline) klantprofiel. Door samenwerkingen met Google en LiveRamp maakt EDM dit nu ook in Europa mogelijk: integraal klanten herkennen, begrijpen én bereiken.”

Tijdens de expertsessie laat Robert Feltzer aan de hand van concrete voorbeelden (Samsung, Ziggo) zien wat het toepassen van crosschannel marketing op basis van identity management en advanced analytics zou kunnen betekenen voor uw bedrijfsomzet. Ook krijgt u antwoorden op praktische vragen zoals:

  • Wie is nu die bezoeker op mijn website?
  • Hoeveel offline conversie levert mijn online mediabudget?
  • Hoe kan ik op nu.nl een persoonlijke boodschap tonen aan een specifieke klant?
  • Wat is de beste propositie om te laten zien?
  • Hoe bereik ik de klanten uit mijn CRM database online?

De sessie is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt met het rapporteren, analyseren en optimaliseren op basis van digital data om inzichten in klantgedrag te vergroten, campagnes te verbeteren en sites te optimaliseren.

OVER EDM

EDM is dé partner die organisaties helpt te transformeren naar een data gedreven klantcontact. EDM vergroot het rendement op uw klantdata door intelligente en pragmatische oplossingen op het gebied van datakwaliteit, klantinzicht en doelgroepbereik. Door gebruik te maken van geavanceerde technologie, consumenteninformatie en analyses wordt uw data ontsloten, geanalyseerd en toegepast.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Tijd EDM expertsessie: 9 oktober 2018, 14:25-15:00 uur

Aanmelden Cloutoday