Innovatie van het onderzoeksproces met EyeQuestion

EyeQuestion Software ontwikkelde 18 jaar geleden ‘s werelds eerste webapplicatie voor sensorisch onderzoek met getrainde panelleden of consumenten. Sindsdien is EyeQuestion uitgegroeid tot een krachtige applicatie waarmee in een handomdraai complexe vragenlijsten kunnen worden afgenomen via een smartphone, tablet of laptop.

De verzamelde data kan door middel van standaard of op maat gemaakte rapportages snel en automatisch in Excel en R geanalyseerd worden.

Door het gebruik van internettechnologie wordt ook voor een sensorisch onderzoeker of quality manager de hele wereld een speelveld; productgebaseerde vragenlijsten worden net zo makkelijk naar een intern expertpanel gestuurd als naar een consumentenpanel aan de andere kant van de wereld.

Innovatie

Innovatie is een belangrijke drijfveer bij de ontwikkeling van onze software. De laatste technische ontwikkelingen worden toegepast om nieuwe, innovatieve dataverzamelingsmethodes te ontwikkelen. Daarbij gebruiken we de feedback van ons wereldwijde klantenbestand bestaande uit multinationals, onderzoeksbureaus en universiteiten om innovatieve ideeën te vertalen naar slimme, gebruiksvriendelijke software. Op deze manier leveren we indirect een bijdrage aan de innovatie van de producten van onze klanten.

Sensorisch- en Consumentenonderzoek

De veelzijdigheid van EyeQuestion kenmerkt zich door de vele verschillende vragenlijsten die afgenomen kunnen worden. Methodes zoals beschrijvende testen en verschiltesten, maar eveneens de meer geavanceerde technieken zoals Napping, Temporal Dominance of Sensation, Flash Profiling, Conjoint Analysis en Virtual Shopping Shelves. Eén van de meer recente ontwikkelingen is het toepassen van Virtual en Augmented Reality binnen het vakgebied van Sensorisch onderzoek.

Recruit – Collect – Analyse

De All-in-one EyeQuestion Software suite bestaat uit softwareoplossingen voor het managen van een panel, het creëren en afnemen van productgebaseerde vragenlijsten en het analyseren van de verzamelde data. Hierdoor ontstaat er een efficiëntere workflow waarmee bedrijven de tijd winnen om ook zelf nieuwe stappen te maken in hun productonderzoek.

Klik snel op deze link om een afspraak te maken voor een live demonstratie.

EyeQuestion is Gouden Sponsor van het Sensory & Consumer Science Congres, 6 november 2018. Wilt u zich inschrijven? Klik hier.

Aanmelden Cloutoday