Advertorial

Advertorial

Hoe zorg je voor geïntegreerde marketingcampagnes in een gefragmenteerd multimedialandschap? Dat is dit jaar het overkoepelende thema van AdReaction, de jaarlijkse, wereldwijde studie van Kantar Millward Brown over ‘the art of integration’ in multichannel reclamecampagnes.

A new approach to FMCG brand insights is being presented. FMCG marketers will - in a few minutes - be able to exactly understand the reasons behind brand performance and explore the future sales impact of various marketing strategies.

Al decennialang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

Effie maakt je onvergetelijk. Wie herinnert zich niet de gouden winnaars van de afgelopen 5 jaar: Hertog-Jan, Jumbo, Triodos, Telfort, Dela, Unox, Bol.com? Allemaal voorbeelden van cases die buitengewoon goede commerciële resultaten laten zien. En waarbij communicatie de doorslaggevende rol in heeft gespeeld.

Om de besluitvorming van consumenten te begrijpen is inzicht in hoe moderne technologieën ons vormen belangrijk. Tijdens de MIE-lezing: Technology comes to shape us. Let’s act on it! bespreekt consumentenonderzoeker en gedragswetenschapper Colin Strong van Ipsos, diverse moderne technologieën die onze verwachtingen vormen en hoe hier als merk op in te spelen.

Door de politieke onrust van de laatste jaren, is post-truth een populaire term geworden. Maar de vertrouwenscrisis zelf is niet nieuw. Sterker nog, mensen worstelen al eeuwen met verschillende versies van de waarheid. Of het nou gaat om merken, wetenschap, nieuws en (online) media of politiek. 

Wat zijn de beste ingrediënten voor het realiseren van merkgroei? Leer hoe een integrale data-analyse en trackingonderzoek kan leiden tot succesvolle merkgroei. Alleen door een juiste koppeling van de verschillende KPI’s ontstaan waardevolle insights.  

Aanmelden Cloutoday