Advertorial

Advertorial

Wat zijn de beste ingrediënten voor het realiseren van merkgroei? Leer hoe een integrale data-analyse en trackingonderzoek kan leiden tot succesvolle merkgroei. Alleen door een juiste koppeling van de verschillende KPI’s ontstaan waardevolle insights.  

Al decennia lang krijgen adverteerders een standaard aanpak voorgeschoteld om merkeffecten te meten. Steeds vaker komen merken tot de conclusie dat de uitkomsten van deze methode hen weinig leert en het ontbreekt aan concrete inzichten om het merk stuurbaar te maken.

'Digital native' wordt vaak als synoniem voor millennial gebruikt. Dit komt voort uit twee onterechte aannames. Tijdens het MIE 2018 deelt Ipsos de uitkomsten van het onderzoek Millennials Myths and Realities.

Google op de term millennials, en je wordt overspoeld met beelden van frisse, jonge mensen die lijken vastgelijmd aan hun mobiele telefoon of tablet. Maar klopt dat beeld wel? Connected Life, dé wereldwijde studie van Kantar TNS naar het digitale gedrag van consumenten, laat een genuanceerd beeld zien van de online tijdsbesteding van jonge consumenten en van hun houding ten aanzien van social media.

Een data-driven app waarbij interpretatie en verwerking van data centraal staat. Door 2gather ontwikkeld voor de evenementen branche. Geïntegreerde real-time features zorgen voor een optimale beleving en user experience.

Op 28 september a.s. start het Institute for Service Leadership met een nieuwe reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over hoe het consumentenbrein functioneert en hoe u hier als marktonderzoeker, marketing-, sales- of customer service manager op kunt inspelen.

Door aan het begin van een onderzoeksproject alle processen goed in kaart te brengen kun je al veel winnen. Christian de Jong, Expertise Manager Marketing & Product Manager bij Blauw Research beschrijft in zijn blog hoe je dat aan kunt pakken.

Op zes minuten lopen van station Blaak ligt onze trendy locatie Bureau Fris Rotterdam. Rond 1650 was het aantal inwoners van Rotterdam net zo groot als het aantal respondenten in onze database nu (25.000). Onze locatie in de havenstad van Europa blijft natuurlijk niet achter op de andere vestigingen.

Bureau Fris heeft de afgelopen tijd niet stil gezeten. Alle records zijn verbroken, neem een kijkje in de keuken van Bureau Fris. In het hart van ’s-Hertogenbosch ligt een parel van Bureau Fris verscholen achter een historische gevel.

De beleving van de klant staat op dit moment volop in de belangstelling. Het Institute for Service Leadership start daarom een nieuwe collegereeks Customer Experience Strategies. Met cases van AEGON, Transavia, Oogziekenhuis Rotterdam, NS, De Efteling en Nuon! In 9 colleges wordt ingegaan op de vraag hoe klantbeleving tot stand komt en wat uw organisatie kan doen om deze positief te beïnvloeden.

Aanmelden Cloutoday