Advertorial

Advertorial

Veel bedrijven denken bij klantbeleving nog steeds aan touchpoints en kanalen. “We willen begrijpen hoe klanten het contact met ons callcenter beleven” of “wat is de beleving van onze website?” Dit is denken vanuit silo’s. Het perspectief is precies verkeerd… Begrijp je een huis door naar één van de bakstenen te kijken? Een Picasso door naar één penseelstreek te kijken?

De toekomst is onbekend, dat is leuk en spannend. Soms zou je wel meer willen weten over morgen en daarna. Dat kan! Door middel van trendonderzoek en het uitvoeren ervan duiden we de toekomst. Wil je weten wat dit voor jou kan betekenen? Bezoek dan de workshop door Totta Research en freshmark op het MIE 2017.

Hoeveel is een evenementbezoeker werkelijk waard voor een merk? Sanoma onderzocht, in samenwerking met Validators, wat de impact van een live event was.

Binnen kwalitatief onderzoek kunnen we nog veel meer gebruik maken van big data. Met name social data kunnen kwalitatieve inzichten verrijken. Wat moet er gebeuren om kwalitatief onderzoek te laten profiteren van het potentieel van social data?

Een data-driven app waarbij interpretatie en verwerking van data centraal staat. Speciaal door 2gather ontwikkeld voor de evenementen branche. Geïntegreerde real-time features zorgen voor een optimale beleving en user experience. Voorspellingsmodellen, interne locatie tracking, drukte- en interesse-indicatoren ondersteunen de organisatie bij het evenement.

Heeft u dat ook meegemaakt op vakantie? Je rijdt op een (nieuwe) snelweg en je navigatiesysteem denkt dat je in een wei rijdt. Het navigatiesysteem geeft je aanwijzingen op basis van hoe het wegennet er vroeger uitzag. Het gevolg: desoriëntatie bij de bestuurder en de verwachte aankomsttijd klopt niet meer. Gelukkig is dit een verdwijnend fenomeen, want tegenwoordig hebben we steeds meer technologie om te navigeren op basis van real time data.

Als Platina Sponsor is Kantar TNS goed vertegenwoordigd op het MIE op woensdag 1 en donderdag 2 februari. Nederlands grootste Marketing & Insights Event vindt ook dit jaar plaats in Media Plaza in Utrecht. Het MIE is hét event voor het allerlaatste nieuws op het gebied van marketing, insights en analytics.

Een data-driven app waarbij interpretatie en verwerking van data centraal staat. Speciaal door 2gather ontwikkeld voor de evenementen branche. Geïntegreerde real-time features zorgen voor een optimale beleving en user experience. Voorspellingsmodellen, interne locatie tracking, drukte- en interesse-indicatoren ondersteunen de organisatie bij het evenement.

Onderzoek gebruiken als commerciële marketingtool vereist een balans tussen drie factoren: snelheid, prijs en nauwkeurigheid. Automatisering en online informatieverzameling bieden interessante mogelijkheden voor een nieuwe vorm van campagne-effectonderzoek.

Grote technologie- en mediapartijen investeren al langer flink in VR-hardware en -toepassingen. Inmiddels loopt ook de consument langzaamaan warm voor dé technologische innovatie van dit moment. Ipsos deed in september 2016 onderzoek naar de adoptie van Virtual Reality.

Aanmelden Cloutoday