Advertorial

Advertorial

Merken hebben touchpoint-managers nodig. Er komen steeds meer nieuwe kanalen bij, terwijl de traditionele touchpoints ook belangrijk blijven. Marketeers reageren als een ‘kip-zonder-kop’ of een ‘voortrazende trein’ op alle nieuwe ontwikkelingen. Hoe zit dat bij jou? Ren jij ook koortsachtig achter alle nieuwe kanalen aan of dender je juist maar door met je vertrouwde touchpoints? Of… behoor je al tot de derde groep marketeers?

Research is about asking the right people the right questions and understanding their answers. But international research comes with a unique set of challenges.

Op 29 september 2016 start het Institute for Service Leadership met een vernieuwde  reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over hoe het consumentenbrein functioneert en hoe u hier als marketing-, sales- of customer service manager op kunt inspelen!

Han Meijer is sinds vijf jaar Managing Director van Scanmar en organiseert voor het eerst het Smart Insights Event. Daarnaast is hij ook één van de sprekers op dit event.

Het onderzoek van Philippe Baecke (Vlerick Business School) richt zich op het verbeteren van Customer Relationship Management bij bedrijven. Hij vertaalt ongestructureerde data naar waardevolle informatie om marketingstrategieën aan te scherpen. Op 16 september doet hij op Adfo Live zijn verhaal. Meld je gratis aan voor Adfo Live!

Op 1 oktober a.s. start het Institute for Service Leadership met een nieuwe reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over hoe het consumentenbrein functioneert en hoe u hier als marktonderzoeker, marketing-, sales- of customer service manager op kunt inspelen.

Big data staat hoog op de agenda. De markt schreeuwt om deskundige customer insight specialisten. Beeckestijn biedt nu Customer Insight opleidingen op zowel post-HBO (met NIMA & MOA) als postdoctoraal niveau.

U bent natuurlijk altijd op zoek naar een nieuwe vitamine boost om uw marketing te optimaliseren!

Tijdens Multichannel Conference op 23 & 24 april delen de experts hun ervaringen aan de hand van impactvolle cases, nieuwe tools en baanbrekende visies. Alles om u verder te helpen bij het opstarten en optimaliseren van uw multichannel strategie.

Uw aanmelding is geheel gratis en u kunt uw eigen programma samenstellen.

De consumenten van tegenwoordig zijn ongrijpbaar. Ze bevinden zich op steeds meer nieuwe kanalen en bepalen zelf wel wanneer ze met uw product bezig zijn. Het wordt een steeds grotere uitdaging om hun te bereiken.

Hoe gaat uw multichannel strategie er uit zien? Laat u inspireren door maar liefst 250 kennissessies van hoog niveau.

Big data, social media analytics, multichannel en mobile zijn één van de vele topics die aan bod komen bij het achtste Webanalytics Congres op 2 en 3 april. Een tweedaags congres met topsprekers uit binnen- en buitenland die informatie biedt voor zowel de strategische professional als de slimme nieuwkomer in de analytics-wereld.

Aanmelden Cloutoday