Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Haystack heeft het bedrijf Shopting, een specialist in shopper intelligence, overgenomen. "Deze overname versterkt de mogelijkheden om klanten te helpen bij het realiseren van omzetgroei door middel van een holistisch "data intelligence" gedreven consulting kader", aldus Haystack.

Vista Equity Partners, een bedrijf mede opgericht door Robert F. Smith, de rijkste Afrikaan Amerikaan in de Verenigde Staten, is toegevoegd aan het rijtje bidders die strijden om het meerderheidsbelang in WPP's insight en analytics onderdeel Kantar.

MeMo² en Exterion media hebben de IAB Europe Awards 2019 gewonnen in de categorieën Grand Prix, Best Use of Research Budget en Research Data & Innovation met de Outdoor Ad Impact Forecaster.

Vorig jaar eindigde het pretpark op de derde plek, dit jaar stoot het tweevoudig winnaar Coolblue, dat als tweede eindigt, van de troon. De prijs, een initiatief van SAMR Marktvinders, wordt dit jaar voor de twaalfde keer uitgereikt

Ook dit jaar heeft MediaTest een maatschappelijk en sympathiek onderzoek uitgekozen om in één dag kosteloos uit te voeren. MediaTest bestaat dit jaar 20 jaar en wil dit op een mooie manier vieren.

Kantar heeft onlangs Kantar Profiles Network gelanceerd. Dit netwerk geeft toegang tot 88 miljoen mensen in 70 landen. Het is daarmee ’s werelds grootste netwerk met respondenten die GDPR-conform toestemming hebben gegeven benaderd te mogen worden voor online-onderzoek.

De bedrijven Bain Capital en Apollo Global Management LLC zitten onder andere in de volgende fase van het bidding proces van de divisies van Kantar, aldus Bloomberg. Private equity bedrijven CVC Capital Partners en Apax Partners zijn afgevallen.

Markteffect en de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg zijn een bijzonder samenwerkingsverband aan gegaan met als doel te komen tot originele, goed onderbouwde sponsormatches.

BrandDeli en MeMo² slaan handen ineen om op grote schaal de brand lift voor merken via Twitter aan te tonen. BrandDeli gaat een global partnership aan met MeMo² ten aanzien van het in kaart brengen van brand lift via het Twitter platform.

DVJ Insights heeft de eerste geautomatiseerde POS test gelanceerd binnen het easy2survey platform. Door gebruik te maken van deze test kunnen bedrijven de beste beslissingen nemen voor hun POS-materiaal en het meest profiteren van het belangrijke ‘Moment Of Truth’.

Aanmelden Cloutoday