Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ipsos kondigt de succesvolle afronding aan van de acquisitie van 4 wereldwijde divisies van GfK Custom business research: Customer Experience, Experience Innovation, Health en Public Affairs.

Per 1 oktober is het team uitgebreid met twee nieuwe collega’s: Sophie Walsarie en Annelies Venema.

Marktonderzoeksbureau WPG Research te Oosterbeek vierde op maandag 1 oktober jl. haar 10 jarige bestaan.Tien jaar geleden startte Harm Wevers marktonderzoeksbureau WPG Research.

Mopinion heeft de lancering van een nieuwe website met survey templates aangekondigd. Op de nieuwe site kunnen marketeers diverse online survey templates bekijken en tevens direct gebruiken voor eigen doeleinden.

Het internationale InSites Consulting heeft aangekondigd dat het de handen ineenslaat met Mentha Capital om zijn ambities voor wereldwijde groei in een stroomversnelling te brengen. De huidige 13 managing partners blijven zich inzetten voor een steeds bredere organische groei van het bedrijf en voor een gerichte ‘buy&build’-strategie.

MWM2 heeft nieuwe onderzoeksmethode ontwikkeld voor het (pre-)testen van online video’s zoals corporate films, instructie- & informatiefilms, commercials, pre-rolls en andere videocontent: ‘de MWM2 Videotoets’.

Hoe ziet een onbewuste meting bij de Braingineers er in de praktijk uit? Research Director Eltine van der Veer, sinds deze zomer drager van de felbegeerde titel Insights Professional van het jaar, laat het zien.

De NVFM (Nederlandse Vereniging voor Farma Managers) en MOA Profgroep Healthcare voor insight professionals gaan nauwer samenwerken! De gezondheidszorg verandert exponentieel snel en daarmee ook het vak van marktkennisprofessionals in de zorg. De twee actieve beroepsverenigingen in de gezondheidszorg gaan daarom nauwer samenwerken om hun leden nog beter te kunnen ondersteunen in hun werk.

"Als VWO Fieldwork houden wij ons uitgebreid aan de regels en de uitgebreide Privacy-wetgeving en verwachten ook van de bij ons ingeschreven respondenten een faire en eerlijke opstelling", aldus Robert Verhoeven, VWO Fieldwork TSS Nederland.

GfK draagt haar archief met kijk- en luistercijfers over aan het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Het betreft de kijkcijfers uit de periode 1967-2001 en luistercijfers uit de periode 1967-2011.

Aanmelden Cloutoday