Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Markteffect gaat samen met Aart Bontekoning een onderzoek uitvoeren naar de eigenschappen van de bewuste generatie Z (2000-2015), de uitdagingen die generatie Z oplevert voor de thuissituatie, het onderwijs en het werkveld en de oplossingen hiervoor.

Het tech bedrijf CMNTY Corporation heeft een nieuwe versie van de community software ontwikkeld. CMNTY Platform 6 is het resultaat van 12 jaar onderzoek en ontwikkeling in de insights community wereld.

Data & analytics dienstverlener AnalitiQs heeft onderzoeksbureau No Ties, onder andere bekend van de panels Invotes en Peil.nl, overgenomen. Beide partijen werken al geruime tijd samen en blijven onder hun eigen naam opereren. Hun dienstverlening op het gebied van HR-analytics en Marketing & Customer Intelligence zal hierdoor worden uitgebreid.

Marketingbureau Blue Field Agency heeft bekendgemaakt dat Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab voortaan opereren onder de vlag van Bluefield. Dit najaar zullen de bedrijven verhuizen naar één gezamenlijk pand in Amsterdam.

In 2001 werd het Agile Manifesto gepubliceerd, de grondslag voor een manier van werken waarbij men ‘wendbaar’ is in een wereld die ook in beweging is. Al snel werd deze manier van werken omarmd door de wereld van softwaredevelopment en later ook door andere organisaties: van start-ups tot multinationals, van uitermate winstgevende bedrijven tot non-profit instellingen.

Mobiel Centre en Haystack Research Consulting gaan een partnership aan voor de uitvoering van sensorisch veldwerk in Nederland. Haystack heeft in Leuven (België) eigen sensorische onderzoeksfaciliteiten en met dit partnership kan ook in Nederland op drie locaties (Almere, Utrecht en Eindhoven) veldwerk gegarandeerd worden.

CO-efficiënt viert op 5 september 2019 haar 25-jarig jubileum. Het bureau is gespecialiseerd in kwalitatief marktonderzoek en verkreeg als één van de eerste kleine kwalitatieve bureaus een ISO-certificering.

WPP gaat akkoord met de verkoop van 60% van Kantar aan private equity firma Bain Capital. Volgens Kantar CEO, Eric Salama gaat het bedrijf zich richten op de uitbreiding van self-serve research portal Kantar Marketplace en smartphone- en receipt-based purchase behaviour monitor Worldpanel Plus.

Veylinx's derde kantoor is geopend in New York. Hiermee wil het bedrijf voldoen aan de groeiende vraag van multinational klanten naar wereldwijde consumer research. Veylinx werkt al samen met een aantal internationale klanten zoals Unilever, Heineken, P&G, Danone and Phillips.

Digital data collection specialist Dynata has launched a multi-supplier, automated research platform called Dynata Marketplace, through which researchers can combine the firm's first-party consumer data with that of multiple third-party providers.

Aanmelden Cloutoday