Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ipsos heeft aangekondigd een meerderheidsbelang te nemen in survey technology leverancier Askia. Met deze acquisitie wil Ipsos het survey platform van de toekomst verder uitbouwen. 

SPRINT, de agile insights tool van Blauw, helpt klanten om betere beslissingen te nemen door concepten, content, media, verpakkingen en namen te pre-testen en valideren binnen 24 uur. SPRINT heeft naar alle KPI’s van het afgelopen jaar gekeken en de winnaar in iedere categorie mocht een mooie award ontvangen.

Markteffect uit Eindhoven heeft branchegenoot Dynamic Concepts Consultancy per 1 februari 2020 overgenomen. Dynamic Concepts Consultancy zal volledig geïntegreerd worden in de vestiging van Markteffect in Eindhoven.

In januari 2020 is er bij Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) een vernieuwd bestuur geïnstalleerd. In totaal zijn er bij de organisatie achter het online bereiksonderzoek NOBO vijf nieuwe bestuursleden toegetreden. Ook heeft er een voorzitterswissel plaatsgevonden.

De doelgroepsegmentatie Mentality van Motivaction is nu beschikbaar voor gebruik bij digitalAudience voor audience targeting, onboarding, website en CRM insights op alle platformen en partners van digitalAudience.

R2 Research en Gr8 Purpose Research zijn samengegaan en gaan verder onder de naam R2 Research. Door de samenkomst van beide bureaus ontstaat een onderzoeksbureau gespecialiseerd in cultuur, onderwijs, sport en welzijn.

DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Duitsland uit met de opening van een kantoor in Hamburg. Het marketing en analytics bureau gevestigd in Nederland en de UK, wil dichter bij de Duitse markt en huidige activiteiten staan.

MWM2 en InnerVoice (onderdeel van MWM2) hebben opnieuw het ISO20252 certificaat behaald. Hiermee voldoen beide bureaus aan de wereldwijde standaard voor kwaliteitsmanagement van marktonderzoek.

Marktonderzoeksbureau DirectResearch en #GivingTuesdayNL gaan voorlopig voor 1 jaar een samenwerking aan op het gebied van marktonderzoek.

Onderzoeks- en adviesbureau SAMR gaat verder onder de naam MarketResponse. Vanaf 21 januari worden alle diensten op het gebied van data science, insights en fact-based consultancy weer aangeboden onder deze merknaam die al meer dan 35 jaar een begrip in de markt is.

Aanmelden Cloutoday