MARE pops up in Lil' Amsterdam

2018 belooft een innovatief jaar te worden voor de retailsector. Lil' Amsterdam bij Amsterdam CS zet daarom de maand maart in het teken van 'The Future of Retail'. Dit vernieuwende winkelgebied geeft hier invulling aan door een sneak peek te bieden in nieuwe winkelvormen.

Bezoekers en bedrijven worden hier intensief bij betrokken door onderzoeksbureau MARE.

Storyselling in MARE's pop-up

Understanding what makes people tick is waar het om draait bij MARE. Het Amsterdamse bureau is gespecialiseerd in futureproof kwalitatief onderzoek. Met de opening bij Lil' Amsterdam stelt MARE organisaties en consumenten in staat om op een unieke manier inzicht te krijgen in alles wat doelgroepen écht beweegt, welke trends en maatschappelijke verschuivingen gaande zijn en hoe merken hier in praktijk op in kunnen spelen.

"Deze bijzondere setting stelt ons in staat om te werken met agile vormen van onderzoek, trends en co-creatie. Bezoekers kunnen inspiratie opdoen tijdens de trendtalks en we stellen merken in staat om direct feedback te krijgen op hun producten of prangende vragen. Daarnaast is er een lopende expositie, waar voorbijgangers nieuwe producten en innovaties kunnen ervaren van jonge ontwerpers uit ons internationale netwerk," aldus MARE.

Wat kan je in de pop-up ervaren?

Ben je als organisatie nieuwsgierig naar de mening van de consument op je producten of ideeën? Met de Streetfeed van MARE krijg je meteen ongecensureerde feedback op 4 brandende vragen. En het mooiste is dat Lil' Amsterdam het epicentrum is voor creatieve ondernemers, waardoor MARE een feedbackloop kan faciliteren ten aanzien van reacties op producten of prangende vragen.
Wil je meer weten over je beoogde doelgroep en hoe deze zich ontwikkelt? De verschillende Trendtalks geven bedrijven inzichten op maat betreft de toekomstige consument. Hou voor de trendtalks de programmering in de gaten op de MARE trendblog. Tot slot, voorbijgangers die graag een tastbare trendervaring willen, zijn de gehele maand maart welkom op de Dutch Touch expo, waarbij een nieuwe generatie van Nederlands ontwerp centraal staat. Uiteraard staan MARE's trendwatchers klaar om het verhaal achter deze disruptieve ideeën te vertellen.

Een collectief van zielsverwante

Wie opent er nog meer hun deuren in maart? Het Amsterdamse PR bureau Ganbaroo PRPR: 'This is not a shop', waarmee ze bewijzen dat het onderscheid tussen marketing en sales steeds kleiner wordt. Ander merken binnen het huidige tijdsgeest is de brillenzaak Ace & Tate en het exclusieve streetwear merk Daily Paper. Voor de optimale interactieve beleving en alle highlights in maart, zijn er koptelefoons met een audiotour die je rondleiden langs alle pop-ups van Lil' Amsterdam. Kunst maken, een filosofische workshop volgen, dansles nemen, couture kopen, of gewoon borrelen met vrienden. Het kan allemaal in de maart bij Lil' Amsterdam.

Voor programmering en tickets Trendtalks: http://anticipate.amsterdam/popup   

Persbericht MARE, 14 februari 2018

Aanmelden Cloutoday