Building Distinctive Brand Assets

In de serie How Brands Grow is een nieuw boek uit: ‘Building Distinctive Brand Assets’. Het is geschreven door Jenni Romaniuk, co-auteur van het tweede boek van Byron Sharp. Bram Jonkheer en Sanna van Geldermalsen, Blauw Research schreven een korte beschouwing en samenvatting van dat boek.

In het begin gaat het over wat brand assets zijn en wat ze doen voor een merk. Vervolgens komt aan de orde hoe je DBAs moet managen in diverse situaties. Daarbij ook aandacht voor een aantal misvattingen en mythes. Daarna is er een overzicht van de verschillende typen DBAs die er zijn. Tot slot een stappenplan.

Het boek is voor een oproep om verstandig en objectief om te gaan met DBAs. Ze zijn cruciaal voor succes en de lange termijn risico’s zijn groot als je het fout doet. Mocht er een aanleiding zijn om opnieuw goed naar je DBAs te kijken, dan is dit boek daar heel behulpzaam bij als guideline.

Op 11 september organiseert Blauw Research een 5e How Brands Grow event. Download de volledige samenvatting.

Bron: Blauw Research.nl, juli 2018

Aanmelden Cloutoday