InSites Consulting Nederland versterkt leiderschap

Met een jaar-op-jaar groei van meer dan 20% breidt de Nederlandse branche van InSites Consulting zijn klantenportefeuille fors uit, met zowel meer internationale als nationale klanten. Om aan die vraag te voldoen, is een solide team nodig, met een versterking en herschikking van het leiderschap tot gevolg.

Kjell Massen heeft per 1 februari de overstap gemaakt van Haystack Consulting en blijft ESOMAR Representative voor Nederland. “Het insights eco-systeem dat InSites Consulting de afgelopen jaren ontwikkeld heeft, sluit perfect aan bij hetgeen ik het liefst doe: merken helpen om op basis van consumenten-inzichten verder te groeien. Als Business Director ga ik samen met bestaande en nieuwe klanten niet alleen aan de slag met het structureel verzamelen van inzichten, maar ook met het doorvertalen naar en implementeren van concrete acties. Dat is waar we als next generation insights agency het verschil maken”.

Margot Schuil verlaat de rol van Managing Director en neemt een internationale verantwoordelijkheid op als Global Client Partner op o.a. een aantal bovengenoemde klanten. “Als InSites Consulting Nederland hebben we de afgelopen jaren een heel mooie groei mogen doormaken in ons klantenportfolio. Het was een eer dat ik de afgelopen periode aan het roer heb mogen staan van ons fantastische Nederlandse team en op die manier heb mogen bijdragen aan onze groei. Maar ik ben niet minder verheugd dat ik in deze nieuwe fase weer dichter bij de klant, en daarmee dichter bij de consument, mijn bijdrage mag gaan leveren aan onze missie en mijn eigen passie, om met impact onze klant en consument samen en verder te brengen”.

Mede-oprichter, Managing Partner en voormalig ESOMAR President Niels Schillewaert neemt de rol over van Managing Director voor InSites Consulting Nederland. “We zijn met InSites Consulting bezig aan een groeiende internationalisatie, maar willen ook onze verankering in de lokale markten verderzetten, waaronder Nederland. Gedegen en divers talent op de juiste plaats en het juiste moment is alles. De beweging van Margot en de komst van Kjell liggen daarmee perfect in lijn. Onze Nederlandse groei komt ook van lokale, nationale klanten die onze online community-oplossing, de Square, erg waarderen. Het is de meest veelzijdige oplossing in de markt, omdat ze zowel full-service als ‘do it together’, en zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek aankan en hiermee inspeelt op de gouden driehoek ‘beter, sneller, goedkoper’.”, aldus Niels Schillewaert.

Bron: Persbericht InSites Consulting, 27 februari 2020

Aanmelden Cloutoday