Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Duitsland uit met de opening van een kantoor in Hamburg. Het marketing en analytics bureau gevestigd in Nederland en de UK, wil dichter bij de Duitse markt en huidige activiteiten staan.

MWM2 en InnerVoice (onderdeel van MWM2) hebben opnieuw het ISO20252 certificaat behaald. Hiermee voldoen beide bureaus aan de wereldwijde standaard voor kwaliteitsmanagement van marktonderzoek.

Marktonderzoeksbureau DirectResearch en #GivingTuesdayNL gaan voorlopig voor 1 jaar een samenwerking aan op het gebied van marktonderzoek.

Onderzoeks- en adviesbureau SAMR gaat verder onder de naam MarketResponse. Vanaf 21 januari worden alle diensten op het gebied van data science, insights en fact-based consultancy weer aangeboden onder deze merknaam die al meer dan 35 jaar een begrip in de markt is.

Kantar heeft onlangs aangekondigd dat Eric Salama in de loop van 2020 zal aftreden als CEO. Salama blijft aan totdat er een nieuwe CEO is aangenomen. Daarna zal Salama toetreden tot het bestuur van non-executive directors, en op part-time basis zal hij zijn advieswerkzaamheden voor klanten en Kantar management voortzetten.

MarketResponse International Group in Leusden neemt een belang van 50% in leadgeneratiespecialist RealTime Lead Group in Amsterdam. Met deze deelname kan onderzoeksbureau SAMR, onderdeel van MarketResponse, de dienstverlening in het B2B-segment een krachtige impuls geven.

MetrixLab heeft een kantoor geopend in India. Het bedrijf wil zich geografisch dichter bij een aantal wereldwijde klanten, zoals Nestlé, Coca-Cola en Philips vestigen. Naast bestaande klanten wil het bedrijf ook nieuwe klanten aantrekken in de regio.

Optimaal gebruik van digitale data is een cruciale factor in succesvolle online marketing. Het vakgebied van het verzamelen, structureren en gebruiken van digitale data is een apart specialisme geworden. Daarom heeft Netprofiler besloten zijn data- en analytics activiteiten in een apart bureau onder te brengen, genaamd Cloud Nine Digital.

InSites Consulting heeft aangekondigd dat het ABN Impact, het Aziatische online onderzoeksbureau, overneemt. ABN Impact, dat tien jaar geleden werd opgericht, heeft in Azië naam gemaakt als het referentie bureau in insight communities.

WPP announced that it has completed the transaction to sell 60% of Kantar, its global data, research, consulting and analytics business, to Bain Capital Private Equity, with respect to approximately 90% of the Kantar business, and that the proportionate transaction proceeds have been received.

Aanmelden Cloutoday