Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nebu is gecertificeerd met ISO27001 norm voor informatiebeveiliging. "We have taken all the necessary measures to ensure your data is well-protected and to meet the highest internationally acknowledged security standard", aldus Nebu.

ME Research Group, waar onderzoekbureau Markteffect en DirectResearch deel van uitmaken, neemt branchegenoot Team Vier over. Met de overname bouwt ME Research Group haar positie in de branche verder uit. 

CMNTY Corporation has expanded its platform with real-time video chat functionality. The new solution called Focus makes it easy to host video sessions as part of in-depth interviews, virtual focus
groups and live brainstorming sessions.

Underlined is per 17 april 2020 samengegaan met Broad Horizon / Cmotions. Hiermee ontstaan kansen om de Data Driven Customer Experience Management en artificial intelligence expertise van Underlined toe te voegen aan de dienstverlening van Broad Horizon in domeinen, zoals Microsoft Azure & Dynamics 365, de digitale transformatie en brede data science dienstverlening.

DVJ is al enkele weken geleden begonnen om in opdracht van RTL te peilen of en in welke mate Nederland zich zorgen maakt over het coronavirus en welke maatregelen er genomen worden.

In 2005 startte Okkie Boot DirectResearch met de onderliggende motivatie om marktonderzoek gemakkelijk, sneller en efficiƫnter te maken voor opdrachtgevers. Inmiddels bestaat het bedrijf 15 jaar en is er veel veranderd.

Sjoerd Koornstra, Durk Bosma en Patrick Bruin sloegen de handen ineen en zijn op 1 maart The House of Insights begonnen.

GroupM onderdeel van WPP heeft onlangs het data science bedrijf Sandtable overgenomen. Sandtable is gespecialiseerd in behavioural analytics en advanced simulations.

Dynata and CMNTY Corporation announced a partnership to help brands improve audience engagement by leveraging insights for ongoing, deeper engagement, creating a more complete picture of their customers and generating stronger, more resilient relationships.

MarketResponse International Group heeft een belang van 85% verworven in 4orange, specialist in klantinformatie en marketing infrastructuur. Daarmee versterkt MarketResponse zijn portfolio en toonaangevende positie op de Nederlandse markt.

Aanmelden Cloutoday