Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Weten verzekeraars wat hun klanten willen? Die vraag stond centraal in een onderzoek van GfK Panel Services dat een aantal ceo's aan de tand voelde. De uitkomsten worden op 18 april gepresenteerd op het GfK Finance congres. Nu al het gesprek dat Eric Landwaart van GfK had met Niek Hoek van Delta Lloyd. ‘Het is natuurlijk jammer dat een aantal maatschappijen hun huishouding niet goed op orde hebben.'

Met klantfeedback houd je de vinger aan de pols. Door klanten te vragen producten en diensten te evalueren, kun je als bedrijf ingrijpen waar nodig. Langzaam maar zeker is klantfeedback echter van karakter veranderd. Alsdus Eric Sondervan, directeur Customer Experience Management bij TNS NIPO in zijn gastblog voor Marketing Online.

Coolblue wint TNS Fanpage Award 2013 in de categorie Variety, Gardafriends winnaar in de categorie Focus. Basis voor de awards is een groot Facebookonderzoek dat TNS NIPO hield onder fans van 146 fanpagina’s, om zo de mate van engagement te meten.

GfK has integrated its ‘EMO Scan’ facial expression measure into its existing ad testing system, to help clients understand consumers’ spontaneous emotional response to advertising. Continue ...

In Azië gaan de ontwikkelingen op het gebied van ‘mobile’ in een razend tempo. Tot 2017 wordt er in Zuidoost-Azië een groei van 76% verwacht van het mobiele dataverkeer. MobGen heeft de ambitie om ook in deze sterk groeiende markt een leidende rol te spelen op het gebied van mobiele strategie, creativiteit en technologie. Lees verder ...

Marketers have long struggled with how to manage brand equity to drive financial growth for their organizations. Millward Brown announced the results of a year-long research and development program that “cracks the code” for driving financial success through meaningfully different brands.

In samenwerking met Jac Reniers en Validators geeft Mobiel Centre speciale F2F Masterclasses voor opdrachtgevers. Over Neuro-research, Eye tracking, Facial coding, MEG en EEG technieken van nu in relatie tot (verpakkings)onderzoek. Dit jaar focust Mobiel Centre meer dan ooit op live monitoring, waarbij gemeten wordt op het moment van beleving.

Onderzoeksbureau DVJ Insights houdt sinds 2012 jaarlijks een monitor naar welke merken Nederlanders het beste vinden performen in Social Media. The Social Consumer is een steekproef onder 1.700 Nederlandse consumenten waarin gevraagd wordt naar hun social media gedrag en ook merken die actief zijn in social media.

Blauw Research maakt doorstart van VWBintermedical mogelijk. VWBintermedical houdt door een faillissement in de huidige vorm op te bestaan en de activiteiten inzake healthcare onderzoek worden vanaf heden voortgezet door Blauw Research.

Na een succesvolle proefperiode, hebben Inview Locatie en videoproducent GDVP besloten om de samenwerking in 2013 te intensiveren.

Aanmelden Cloutoday