Bureaus

Bureaus

Heeft u bureaunieuws?

Zijn er interessante ontwikkelingen binnen uw bedrijf voor de ClouToday nieuwsbrief en website? Laat het ons weten en stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

GfK draagt haar archief met kijk- en luistercijfers over aan het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Het betreft de kijkcijfers uit de periode 1967-2001 en luistercijfers uit de periode 1967-2011.

Totta data lab en Verdonck, Klooster & Associates (VKA) lanceren een keurmerk voor de ontwikkeling en het gebruik van algoritmes. ‘Voor het vertrouwen in algoritmes is het cruciaal dat deze op een correcte manier worden toegepast’, aldus Adriaan Ackers, partner van Totta data lab.

Deze nieuwe locatie versterkt Haystack’s wereldwijde dienstverlening en biedt een antwoord op de toegenomen vraag van internationale klanten naar lokale dienstverlening in Amerika.

MetrixLab’s heeft zijn eerst bureau geopend in Milaan, Italië. Vanaf 3 september gaat Luca Antoniettie de rol van Managig Director vervullen. 

UWV heeft Ruigrok NetPanel geselecteerd als vaste partner voor alle ad hoc marktonderzoekstrajecten voor de komende vier jaar. MWM2 wordt o.a. verantwoordelijk voor de uitvoering en rapportage van de ‘Klantgerichtheidsmonitor’ van UWV. 

Onlangs kondigde Didier Truchot, Ipsos’ oprichter, Chairman & CEO de acquisitie van vier internationale divisies van GfK Research aan. Het gaat om de divisies Customer Experience, Experience Innovation, Health en Public Affairs.

In de serie How Brands Grow is een nieuw boek verschenen: ‘Building Distinctive Brand Assets’. Het is geschreven door Jenni Romaniuk, co-auteur van het tweede boek van Byron Sharp. Bram Jonkheer en Sanna van Geldermalsen, Blauw Research schreven een korte beschouwing en samenvatting van dat boek.

Ruigrok NetPanel heeft een nieuw product ontwikkeld, genaamd Share-it: een nieuwe manier om inzichten uit onderzoek op een aantrekkelijke wijze te delen. Gerard Blomsma, senior marktonderzoeker, legt uit wat Share-it doet.

Vanaf 2 juli zal de technologie van MWM2 verder gaan onder de naam Crowdtech. MWM2 denkt de klant zo beter te kunnen bedienen met MWM2 consultancy én Crowdtech technologie. 

Pensioenfonds Horeca en Catering (PhenC) kiest voor Beautiful Lives als partner om het organisatiebrede programma KlantLab op te zetten en te implementeren.

Aanmelden Cloutoday