Onderzoek

Onderzoek

Heeft u nieuws over een onderzoek?

Heeft u een interessant onderzoek uitgevoerd of gelezen en wilt u de resultaten met ons delen? Stuur uw bijdrage voor de ClouToday nieuwsbrief / website naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nederlandse consumenten raken steeds meer vertrouwd met artificial intelligence. Zo geeft 70 procent aan met kunstmatige intelligentie ervaringen te hebben. Van deze groep is 69 procent tevreden over de interactie met AI.

Conventional research approaches to understanding prescribing behavior lack the insights required today, according to SKIM's research.

De werkdruk stijgt, maar Nederlanders hebben het weer meer naar hun zin op het werk. Zo is er in 2018 een stijgende lijn te zien in de werkbeleving van werkend Nederland. De gemiddelde tevredenheid ligt dit jaar op een 7.

Nieuw onderzoek toont aan dat het gepercipieerde vertrouwen in een advertentieplatform het effect van reclame positief beïnvloedt. Reclame op websites die betrouwbaar worden geacht scoren hoger op merkvoorkeur.

According to Ipsos' Global Advisor study, one in three parents globally report knowing a child in their community that is the victim of cyberbullying. Majorities in every country feel existing anti-bullying measures are insufficient when it comes to handling cyberbullying.

Maar liefst 77% van de jongeren tussen de 18 en de 24 jaar is gelukkig met zijn baan. Hiermee is Generatie Z de meest tevreden generatie op de arbeidsmarkt. Dit blijkt uit onderzoek van Monsterboard onder ruim 5000 Europese werknemers.

Ik ben geen robot. Zo eindigt de TV commercial Beleggen voor mensen van Triodos. Daarin wordt gesteld dat beleggen is overgenomen door computers maar dat we niet meer willen.
Het onlangs uitgebrachte B2B Marketing Trendrapport 2018 heeft als ondertitel How to make it human again? De behoefte aan relevanter en persoonlijker klantcontact is volgens dit rapport meer en meer manifest.

Tegenwoordig is het steeds belangrijker dat organisaties flexibel en wendbaar kunnen inspelen op de wisselende eisen en veranderde omstandigheden in de markt, aldus Flycatcher.  Dit biedt kansen voor organisaties: alleen flexibele organisaties die klaar en bereid zijn zich aan te passen zullen overleven.

The European Sensory Science Society is pleased to announce the winners of the 2018 edition of the E3S Eurosense Student Awards. In addition to the traditional three E3S PhD awards, the board of E3S has decided to dedicate a Special Award in memory of Pieter Punter.

Technologische ontwikkelingen, zoals automatisering en robotisering, hebben verstrekkende gevolgen voor werkprocessen en de arbeidsmarkt. Functies verdwijnen, nieuwe functies verschijnen en personeel heeft andere vaardigheden nodig.

Aanmelden Cloutoday