Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 43 niet laden

Personalia

Personalia

Wilt u nieuwe medewerkers voorstellen?

Breng ons op de hoogte van bestuurswisselingen of nieuwe medewerkers! Stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Per medio augustus treedt Stefan Klomp bij DirectResearch in dienst als Sales Consultant. Hij houdt zich in daarin bezig met zowel New Business als accountmanagement.

MWM2 heeft Valerie Vieira (36 jaar) per 1 augustus benoemd tot nieuw MT lid. Valerie Vieira wordt verantwoordelijk voor de kwantitatieve onderzoeksafdelingen van MWM2 en sales.

Per 19 augustus zal Joris Schellekens in dienst treden als Algemeen Directeur van Markteffect. Deze aanstelling zal de basis vormen voor verdere kwalitatieve en kwantitatieve groei van het onderzoeksbureau. Schellekens is meer dan 12 jaar actief binnen de onderzoekswereld waarvan de laatste jaren als Sales Director binnen Lightspeed (onderdeel Kantar Group).

Per 9 juli is Thijs Elias benoemd tot CEO van MetrixLab. Vanaf begin van het jaar werd deze rol op interim basis vervuld door Scott Ernst, Macromill Inc.'s vertegenwoordiger Executive Officer en Global CEO.

InSites Consulting kondigde onlangs zijn nieuwe Country Managers aan voor de Belgische uitvalsbasis en het nieuwe kantoor in Frankrijk.

Bedrijven helpen bij het omzetten van maatschappelijke uitdagingen in marktkansen. Dat is de missie van marketeer Bart Brüggenwirth. Hij is met ingang van 1 juni 2019 als associate partner verbonden aan SAMR Marktvinders.

Team Vier heeft op 1 juni jl. twee nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het kwalitatieve en kwantitatieve team. Beiden volgen nu het Team Vier onboarding programma en worden klaargestoomd om straks samen met collega’s en opdrachtgevers onderzoeksvragen op te gaan pakken.

De Sales Management Association (SMA) heeft Pieter Paul Verheggen verkozen tot nieuwe voorzitter. Deze vakvereniging voor salesprofessionals is in de afgelopen jaren blijven groeien en telt nu ruim 1.500 salesprofessionals.

Merkspecialist Joost Augusteijn gaat aan de slag als business consultant met als specialisatie branding en positionering.

Om de groeiambitie in Nederland kracht bij te zetten, breidt Haystack Nederland uit met twee nieuwe teamleden: Evalien Slob en Nathalie Latour komen het team versterken.

Aanmelden Cloutoday