Nieuwe marketing en communicatie manager bij Totta Research

Op de valreep van 2019 kreeg Totta Research een nieuwe collega bij: Ganna Chalapko is er gestart in de rol van een marketing en communicatie manager en zal zorg dragen voor alle interne en externe communicatie en PR activiteiten van het onderzoeksbureau.

Het bedrijf dat de ambitie heeft om dit jaar Marktonderzoeksbureau van het jaar te worden geeft aan blij te zijn met deze aanwinst. 

Voorheen heeft Ganna zowel in marktonderzoek als in marketing gewerkt. Vlak na haar afstuderen ging Ganna aan de slag als marktonderzoeker omdat het haar tijdens een stage erg leuk leek. Naast haar analytische kant wilde zij daarnaast haar creatieve kant ontplooien en zo was ze terecht gekomen in een marketing en communicatie functie bij een marktonderzoeksorganisatie. Een marketing en communicatie rol bij Totta Research lijkt Ganna dan ook een perfecte combinatie van meerdere van haar passies!

In haar marketing carrière heeft Ganna zich voornamelijk gespecialiseerd in content- en inbound marketing. Zij vindt het boeiend hoe een organisatie in hedendaagse economie merkbekendheid kan creëren door kennis te delen en zichzelf als expert te profileren in een bepaald vakgebied. Je potentiële klanten weten je dan namelijk vanzelf te vinden!

Directeur van Totta, Bart Wichers, is verheugd met de komst van Ganna. ‘Zeker op dit moment is het voor ons erg belangrijk om onszelf te presenteren en etaleren. We zijn volop bezig met de transitie naar analytics. Daar verwachten we een aanzienlijke groei, veel meer dan in het traditionele onderzoek. We hebben daarin al flinke stappen gezet en het is dan ook erg belangrijk om daarmee naar buiten te treden'.

Ganna’s eerste klus was gelijk een hele mooie daarvoor, het MIE! Dit stond bij Totta volledig in het teken van speech analytics. En Ganna heeft heel goed opgepakt en uitgevoerd. Dat we de best gewaardeerde MIE presentatie hadden, helpt hierin natuurlijk ook!

Bron: Persbericht Totta, 11 februari 2019

Aanmelden Cloutoday