Haystack Consulting bouwt voort op nieuwe strategie

Stefan Peters is per 1 november bij Haystack Consulting gestart in de rol van Strategic Growth Enabler. In deze rol gaat hij klanten adviseren op vraagstukken rond nieuwe markten, producten en diensten, merk en shopper. Zijn jarenlange consultancy ervaring bij GfK past goed bij de nieuwe route van Haystack Consulting.

Stefan Peters: ‘Ik ben blij dat ik deze prachtige rol mag gaan vervullen. Haystack beschikt over een unieke aanpak gebaseerd op alle zintuigen en experience marketing die mijn innovatiehart weer sneller doet kloppen.’

Ludovic Depoorter, founder Haystack Consulting: ‘We hebben bewust de keuze gemaakt om met Haystack een consultancy weg in te slaan om zo onze klanten nog beter te kunnen bedienen. Haystack richt zijn dienstverlening al jaren op de 5 zintuigen in de wereld van innovatie, merk en shopper. Met ons Nextlab werken we continu met de nieuwste technologie om voorop te blijven lopen. We kregen al vaker de vraag om verder te gaan op het gebied van implementatie en Stefan past helemaal in dit plaatje.’

Stefan zal vanuit het kantoor in Nederland zijn expertise inzetten om Haystack Consulting en haar klanten verder te laten groeien binnen de volgende vijf kerndomeinen:

  • Explore and innovate – Creëren van winnende innovaties binnen producten, diensten en verpakkingen.
  • Brand Strategy - Het vormgeven van een duidelijke en lange termijn toekomst van een merk, van het begrijpen van de markt en de categorie tot concept en communicatie.
  • Shopper behaviour & retail strategy – Aanbieden van intuïtieve shopperinzichten die leiden tot een meer verbonden shopperervaring. We lossen elk shopper-gerelateerde business challenge op.
  • Stakeholder activation - Variërend van co-creatie en samenwerking met interne- en externe stakeholders tot het realiseren en implementeren van business insights in de hele onderneming
  • Customer Experience - Samenwerken met bedrijven om end-to-end klantervaring leuker, eenvoudiger en waardevoller te maken.

Bron: Persbericht Haystack Consulting, 21 november 2019

Aanmelden Cloutoday