Personalia

Personalia

Wilt u nieuwe medewerkers voorstellen?

Breng ons op de hoogte van bestuurswisselingen of nieuwe medewerkers! Stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Per 1 maart 2017 is Karoline Wiegerink de nieuwe directeur van Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO). Wiegerink neemt deze rol over van Maricken Hengeveld die deze functie sinds 2012 heeft bekleed.

Frans Kok wordt de tijdelijke opvolger van Bas de Vos, die SKO per 13 februari gaat verlaten voor een functie bij GfK. Kok zal de functie bij SKO combineren met zijn werkzaamheden als directeur bij Stichting Nationaal Luisteronderzoek (NLO).

Op voordracht van het algemeen bestuur van Logeion is voormalig voorzitter Ron van der Jagt benoemd tot erelid van Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals.

Bas de Vos gaat per 13 februari SKO verlaten voor GfK. Hij zal daar de rol van Global Product Lead/Industry Lead Media & Entertainment Nederland gaan vervullen. De Vos is bijna 10 jaar directeur van SKO. Sinds mei 2016 was hij ook directeur a.i. van NOBO.

Macromill Group heeft aangekondigd dat Han de Groot uit de Raad van Bestuur stapt. De Groot laat aan zijn opvolgers een ijzersterk internationaal opererend marktonderzoekbureau na en blijft aan als aandeelhouder. Bij Macromill Group werken 1700 mensen.

Annelotte Heijnen en Julie de Weger komen het team versterken als onderzoeker. Eerder dit jaar werd de nieuwe afdeling Social Insights al toegevoegd aan het kwalitatieve onderzoeksteam, kort daarna opende MWM2 zijn eigen customer journey lab.

Roderik Sorbi (55) versterkt sinds 1 november het client consultants team. Zijn achtergrond ligt bij zowel bureau- als klantzijde. Kort in de hotelindustrie, direct gevolgd door Bacardi, Nutricia en de afgelopen jaren bij Ipsos.

Op 1 januari 2017 treedt Matthijs Tetteroo aan als de nieuwe Algemeen Directeur van Company.info en Webservices.nl. Zijn ambitie is om met voorspellende inzichten klanten proactief en tijdig te informeren over zakelijke kansen en bedrijfsrisico’s.

Research Now wordt versterkt met een nieuwe SVP Product Management, Mayer Danzig. Danzig was hiervoor werkzaam als Kantar Retail Executive. Hij wordt verantwoordelijk voor het product team en het definiëren en ontwikkelen van nieuwe producten.

Met maar liefst zeven nieuwe werknemers in twee maanden tijd heeft Mopinion de sales- en marketing teams flink uit kunnen breiden. Udesh Jadnanansing, medeoprichter en managing partner van Mopinion vertelt: “Vanwege de groei van het bedrijf en een investering in Mopinion moesten we ons team uitbreiden.

Aanmelden Cloutoday