Personalia

Personalia

Wilt u nieuwe medewerkers voorstellen?

Breng ons op de hoogte van bestuurswisselingen of nieuwe medewerkers! Stuur uw bijdrage naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Roelien Luijt treedt per 25 oktober in dienst van Markeffect. De voormalig Managing Director van Repucom Nederland versterkt het komend half jaar het sportmarketingteam als Interim Manager Business Development.

Per 1 juli is Floris Leupen bij CG begonnen als Project & Research coördinator. Floris gaat de kwantitatieve online onderzoeksafdeling van CG versterken.

Melvin van Luit (36) treedt toe als Operationeel Manager tot het Management Team van MWM2. Ruim tien jaar geleden begon Van Luit als student-stagiair bij een van de tien grootste marktonderzoekbureaus van Nederland met, naar eigen zeggen, ,,nog niet eens een bureau.” Hij was de enige ‘in dienst’ naast een vaste kracht.

De Raad van Bestuur van comScore heeft mede-oprichter Gian Fulgoni benoemd als Chief Executive Officer.

Validators heeft Astrid Lubeck en Sven Akkerman aangetrokken voor haar research en innovatie team. Na afronding van hun promotieonderzoek zijn ze direct bij Validators aan de slag gegaan.

MWM2 breidt uit met drie nieuwe medewerkers. Rohid Sewcharan (26) is begonnen als onderzoeker op de afdeling fast moving consumer goods, Lisa Nannes (22) versterkt sinds twee weken team finance en Melvin Bechan (26) is de nieuwe aanwinst van de afdeling panel.

Totta Research heeft er sinds kort weer een nieuwe medewerker bij. Suzan Crijns zal zich als communicatie en PR medewerker focussen op alle aspecten rondom interne en externe communicatie van de organisatie.

Per 1 augustus is Yanniek Hendriks (22) aangesteld als Junior Research Consultant bij MediaTest. Yanniek is afgelopen jaar cum laude afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht en zal vanaf heden het team van MediaTest versterken.

Met ingang van 1 juni 2016 is Swantje Brennecke benoemd tot onafhankelijke voorzitter van de TC van het JIC Buitenreclameonderzoek (JIC BRO). De functie is nieuw.

Dan Foreman heeft uitgebreide ervaring binnen marktonderzoekwereld. Dan is verder actief als investeerder en als adviseur voor verschillende partijen binnen marktonderzoek.

Aanmelden Cloutoday